2010. október 4., hétfő

futottam

Futottam...szőlőt ettem(ugyan már leszüretelték, de találtam még csodálatosan finom fürtöket).
Úgy, ahogy volt a tőkén leharaptam:))).
Talán egy kicsit furán nézhettem ki, de úgy kapcsolatban voltam a Földdel, a Föld Anyával...mint egy köldökzsinór, ahogy táplálja a gyermeket.
Ez jutott eszembe, ezért is cselekedtem így.
Hogy idióta lennék?...:)))...lehet, egy kicsit az vagyok:)))...de szeretem így magam.
Szeretem a kicsit idióta embereket:)...akinek inge magára veszi:).
Húúú...ha látnátok néha, hogy milyen dolgokat művelünk itthon a gyerekekkel...á...inkább le se írom:).
A lényeg az, hogy tudok nagyon komoly lenni és teljesen idióta.
Szerintem ez helyén való.
Egyből kiszúrom az illető hangjából, hogy vevő-e a hülyeségre.

A hétvégén földeltem egy kicsit...ittam alkoholt(ami megbotránkoztathat egyeseket, mert hogy is van ez, ha ilyen spirituális vagy?).:))...erre csak azt mondom, ahogy a Békés harcos útja c. filmben mondta Szókratész, hogy nem az ivással van a baj, hanem a megszokással.

Ezen érdemes elidőzni.

Szóval...voltam futni és megyek minden nap...mert érzem, hogy mennyire jót tesz.
Ebből nem árt a megszokás...ebből csak a néha-néha a rosszabb:).

Volt időm elgondolkodni...imádkozni...egyé válni a természettel.
Az ásványi világgal, a növényekkel, az állatokkal...megszeretgetni magam és a többi Embert...szeretettel a magasabb szférák felé fordulni...kivétel nélkül megszeretni őket, ha abban segítenek, hogy önmagam felé menjek, ha abban, hogy önmagamtól eltávolítsanak.
Mindegyiknek megvan a feladata.
Egyik sem jobb a másiknál...sokan félnek az olyan erőktől, amik önmagunktól eltávolítanak. Én tisztelem és szeretem Őket.
Minél jobban tisztában vagyunk a jelenlétükkel,a feladataikkal annál nagyobb lesz bennünk az erő ahhoz, hogy félelem nélkül éljünk. Sok olyan hiedelem van, amit nagyon nehezen vetkőznek le az Emberek. Ez érthető is, ezért is nagyon fontos, hogy egyre tisztábban lássunk, lássanak.

Eszembe jutott futás közben, hogy mennyire egységben érzem most magam...az EGÉSZség csak akkor van jelen igazán, ha minél többször tudatosítjuk ezt.
Minden sejtemmel egy vagyok ilyenkor...Te is minden sejteddel egy vagy, ha EGÉSZséges vagy.
Ha már nincs meg ez a kommunikáció, akkor keletkezik a blokk.
Ilyenkor nincs meg a kommunikáció a sejtjeink között.
Az egészség ott kezdődik el, ott kezdődik el a gyógyulás, ha visszaállítjuk ezen kapcsolatot.
Ez a természetes folyamata a regenerálódásnak...itt kell elkezdeni és nem a gyógyszereknél.
Ugyan ott is el lehet kezdeni, de az, csak ideiglenesen fog enyhíteni a dolgokon.

Csodás napot kívánok Neked,
izi

Nincsenek megjegyzések: