2010. augusztus 17., kedd

ma




Ma kint voltam a Gyerekekkel a Mátrában.
Nagyon jól éreztük magunkat.
Kivittem a fényképezőt hogy egy kicsit megszerettessem velük a fotózást.
Nem is gondoltam volna, hogy ennyire nagy sikere lesz.
Nagyon sok képet csináltak és már azon vesztek össze, hogy kinek a kezében legyen a gép.
Már nagyon régen láttam Őket ennyire felszabadultan.
Éreztem, hogy nem bánják, hogy nem a számítógép előtt ülnek.
Eleinte nagyon nehezen szokták meg, hogy lopakodva ildomos megközelíteni egy lepkét, persze nem mindegyiket, mert van, amelyik hagyja magát megközelíteni.
Gyönyörű virágokat is lekaptak...amikor itthon megnézték teljesen elcsodálkoztak, hogy mennyire élesek és csodálatosak lettek a képek.

Ez a világ egy mikró másvilág...ott van előttünk minden, csak nem vesszük észre.

Ízelítőül egy pár darab...Szandra is egy blogot akar most nyitni, amiben csak természettel kapcsolatos dolgok lesznek...most örül a lelkem:-)






Nincsenek megjegyzések: