2010. augusztus 30., hétfő

csak vártam

Kb.5 éves lehettem, amikor az első tudatos nagyobb csalódást megéltem.
Soha nem felejtem el azt az érzést, amit akkor megérintett.
Anyuékkal strandra mentünk és elvittem magammal a kedvenc katonámat.
Akkoriban nagyon nagy szám volt egy szétszedhető játék.
A szomszédok hozták nekem Angliából.
Büszke is voltam rá.
Találkoztam egy sráccal, aki azt mondta, hogy elcserélné velem és ad helyette egy sokkal jobbat.
Mondta, hogy adjam oda neki és ő 5 perc múlva itt lesz a csere katonával.
Én nagyon megörültem és odaadtam.
A fiú elszaladt.
Én nagyon izgatott voltam és nagyon örültem, hogy nemsokára a kezembe foghatom új játékomat.
Eltelt 5 perc és nem jött.
Már fél órája álltam és még bizonyos voltam benne, hogy mindjárt itt lesz.
Egy óra múlva már nem éreztem ezt a bizonyosságot.
Egyre jobban éreztem, hogy valami nem stimmel.
Őszintén megbíztam abban a gyerekben és valami rossz érzés kezdett eluralkodni rajtam. Nem éreztem még ilyen rosszul magam azelőtt...egyszerűen nem fért bele a fejembe az, hogy az emberek így becsapják a másik Embert.
A gyermeki ártatlanságomat veszítettem el ott.
Tisztán emlékszem arra mély csalódottságra, amiből nagyon sok elraktározódott a sejtjeimben és a mai napig bekapcsol, ha a helyzet úgy kívánja.
Sokunk nem is sejtjük, hogy mennyi ilyen régi csalódottságunk van elraktározódva bennünk.
Fogalmunk sincs sokszor arról, hogy miért is leszünk pillanatok alatt letargikusak, bánatosak.
Fontos, hogy napvilágra kerüljenek ezen események, hogy ne tudjanak bántani többé minket, ne tudjanak minket befolyásolni úgy, hogy váratlanul felszínre törve beledöngöljenek a Földbe.
Minél tisztább a viszonyunk MAGunkkal, annál nagyobb rálátásunk lesz MAGunkra.
Nagyon sok módszer áll már a rendelkezésünkre ezen dolgok oldására.
Az alapjaikban szinte ugyanaz mindegyik, csak a neveikben különbözőek. Az őszinte, tiszta szándékunk pont ahhoz az Emberhez fog elvezérelni, aki segíthet nekünk, akivel együtt mozdulva felszabadulhatunk a terheinktől(persze önmagunkban is feloldhatjuk, de kezdetben mindenképpen ajánlatos egy tapasztalt lélek, aki már átesett egy két ilyen dolgon).

Ideális erőt kívánok Nektek ehhez.

Szeretettel,
izi

Nincsenek megjegyzések: