2011. március 13., vasárnap

méh az ujjamon és egy pók

(kattints a képre, hogy igazán kiélvezhesd a részleteket...kétszer)



Ma reggel megpihentem futás közben és egy méh rászállt a kezemre.
Régebben elhessegettem volna, de most(akkor)csak szemléltem és azt éreztem, hogy miért is kellene félnem attól, hogy megcsíp.
Akkor nem tudtam lefényképezni...de miután másodszor már a gyerekekkel kimentem a Mátrába ismét rámszállt egy.
Kaptam az alkalmon és lefényképeztem...a gyerekek folyamatosan meg akartak győzni, hogy meg fog csípni és már látták, hogy a fullánkját nyomja belém...pedig nem így történt, ahogy a fotók is tanúsítják.
Mondjuk egy darázzsal nem hiszem, hogy ezt meg mertem volna tenni...de ki tudja.

Hogy, hogyan is keveredett bele ebbe a sorozatba egy pók?...nem számít...amúgy miközben a méhet fotóztam a pólómon osont keresztül, nesztelen.

























ui...narancsot ettem és azt nyalogatta a méh a kezemről...egészségére!

Nincsenek megjegyzések: