2010. október 11., hétfő

jól vagyunk

Annyira jól éreztük magunkat ma...pontosabban most is jól érezzük magunkat.
Annak ellenére, hogy egy pillanatra sem tudtam elvonulni, hogy egy videót készítsek, hogy meditáljak, mert se a kutya, se Balázs nem hagytak...szisztematikusan, amikor elvonultam rám támadtak:).

Ez a videó is ezt szemlélteti:).



Számomra nagyon fontos a feltöltődés...az életem szerves része az, hogy kimozdulok itthonról és erőt merítek a természetből.

Amióta beleszerettem ebbe a világba (köszönöm Neked, aki katalizálta ezt a folyamatot, talán olvasod) rohamos változáson mentem keresztül, ami önmagam felé vitt.

Vannak pillanatok, amikor nehezen indulok (indulunk) el.
De valahogy mindig "megerőszakolom" magam, amit soha nem bánok meg.
Kívánom Neked, hogy menj minél többször a természetbe és érezd meg annak gyógyító erejét.:)

Még egy pár fotó, amit ma készítettem...







Szeretettel,
izi

Nincsenek megjegyzések: