2010. július 23., péntek

mai



Ma egy kicsit indulatosabb vagyok. Igazán tudom az okát, de valamiért nem tudok lépni. Még dagonyázok egy kicsit, hagyom, hogy az energiámat megcsapolja. Önostorozásomat nem tanítom, csak elmondom.
Igyekszem pontot tenni a végére.

Masszírozni sem úgy tudtam, ahogy ildomos, pedig korán keltem és kimentem az életet adó természetbe.
Mi lett volna, ha nem megyek:-).
Ma is fényképeztem, de túl sok jó kép nem készült.
Ez a lepkés viszont nagyon tetszik nekem.

Találkoztam egy őzzel, csak sajnos nem volt csőre töltve a fényképezőm...ezért lemaradtam róla.
A szitakötőket nagyon nehéz lencse végre kapni.
Már majdnem megvolt egy csoda szép példány, de elrepült.
Pedig úgy lopakodtam, mint egy róka:-).

Viszont ráleltem erre a gyönyörű kis virágra, ilyennel még nem találkoztam.
Fogadd tőlem szeretettel,



izi

Nincsenek megjegyzések: