2010. július 3., szombat

őz...sikló...visszhang

Most értünk haza.
Nagyon jól éreztük magunkat, ma már elmaradt a sírás, pedig tegnap előtt ugyanerre jártunk.
Most nagyon kellemesen el vagyunk fáradva...ez annyira jó állapot.
Eljutottunk egy olyan helyre, ahol még soha nem jártunk...katarzis érzésünk volt, annyira szép volt a kilátás.
Balázs és Szandra kiabáltak egymásnak és azt vettük észre, hogy visszhangzik...utána egyfolytában ordítoztunk.
Később mikor elindultunk lefelé, találkoztunk egy emberrel és az megkérdezte tőlünk, hogy mi kiabáltunk-e, mert úgy gondolta, hogy valaki bajba esett, azért kiabál.
Elmondtuk neki, hogy mi játszottunk a visszhanggal.
Az állatokkal is nagyon közeli viszonyba kerültünk.
Szandra úgy megijedt egy őztől, hogy Balázs meg Szandra sikításától rémült meg.
Egy őz kiugrott a bokorból, közvetlenül mellettünk.
Szegényke nagyon megijedhetett...ma reggel már egy nyúllal találkoztam, most meg az őz, teljes közelről.
Még meg sem nyugodtunk, amikor Szandra meglátott egy hatalmas siklót...én még ekkorát nem láttam...persze megint óriási sikoltás(Szandra)...Balázs meg azért ijedt meg, mert Szandra sikoltozott.
A sikló pillanatok alatt eltűnt, a kövek között még kerestük, de már nem találtuk...a fű is nagyon nagy volt, nagyon hamar el tudott rejtőzni.
Nem csoda, hogy aki lent sétált azt hitte, hogy valami tragédia van a hegyen:-)...akkora élmény volt ez a túra...egyre jobban szeretem a természetet...úgy vélem, hogy a gyerekek is.

Az élet szép...le a kalappal a gyermekeim előtt...nagyon ügyesek és erősek:-).
Szeretettel,
izi

Ui...az állatokkal kapcsolatban még azt elfelejtettem, hogy minden nap csapódik hozzám "valaki", amikor futok...volt, hogy két kutyus jött le velem végig, nem tágítottak...volt, hogy egy csepp, nagyon fiatal cica várakozott az autóm alatt, amíg elmenetem futni...azt hittem nem vár meg...de ő úgy gondolta, hogy cirógassam még...elvoltunk a fűben egy fél órát, utána haza jöttem...sajnos másnap már nem találtam, remélem jó kezekbe került.
Kíváncsi leszek, holnap mit hoz a sors elém...

Nincsenek megjegyzések: