2010. július 19., hétfő

reggel



Ezzel a zöld kis sáskával szemeztem reggel.
Sikerült lencse végre kapni.
Simán beleolvad a környezetébe.

A Zengő Cédrusokról íródott könyv nagy hatással volt rám.
Amúgy is szeretem a természetet, de a könyv elolvasása után, sőt közben is még közelebb kerültem ezen világhoz.
A könyv varázs erővel rendelkezik, érdemes kipróbálni...
Többek között megtudhatjuk belőle, hogy miért is érdemes hagyni, hogy a hangyák , apróbb bogarak szaladgáljanak a testünkön, miközben fekszünk a Földön...lehetőleg minél kevesebb ruhában.
Megtudhatjuk, hogy milyen esetben gyógyítanak a leghatékonyabban, személyre szabottan a zöldségek, növények.
Feléledhet bennünk az az őserő, ami szoros, szeretettel teli kötelékkel van a természettel.
A Zengő Cédrusról megtudhatjuk, hogy miért is van a Földön...milyen gyógyító, regeneráló erővel rendelkezik...



Valami végtelen béke és nyugalom ölelt körbe, talán ilyet még ne is éreztem soha.
Szeretetet éreztem minden és mindenki iránt.
(ez a fotó ekkor készült)
Ez az állapot megengedte, hogy az ellenségeimre is szeretettel gondoljak, pedig ez nem olyan egyszerű...ugye?:)

Gondoltam Rád is...sok szeretettel.
izi

Nincsenek megjegyzések: