2010. október 25., hétfő

bagoly



Reggel, mikor megírtam az előző bejegyzésemet, telefonált Tesóm.
Felálltam az íróasztaltól és kimentem az erkélyre.
Egy pillanatra ledöbbentem, pontosan velem szemben egy bagoly ült a fán.
Beszaladtam a fényképezőgépért, csak sajnos elég homályos lett a kép.
Tesómnak mondtam, hogy mivel találkoztam, Ő meg megijedt és azt mondta, hogy ez nem jó jel.
Én meg erre azt mondtam Neki, hogy számomra jó jel.
Mondjuk, ahogy szemeztem vele, hirtelen elfordította a fejét, akkor összerándultak az izmaim:).
Kíváncsi vagyok a véleményetekre...nem a lexikonból kiolvasottakra:)))

Megnézem itt van-e még?

Igen...itt szundikál az ágon:)...vagy csak becsukja a szemét, hogy beleolvadjon a környezetbe.

2 megjegyzés:

Judit írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
izidor írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.