2010. augusztus 29., vasárnap

gratulálok

Gratulálok magamnak ismét.:)
Nem is értem néha magam, hogy miért felejtek el vizet inni.
Tegnap elhanyagoltam magam és az egész este fejfájás gyötört...ma reggelre már enyhült, de nem múlt el.
Persze este már igyekeztem pótolni a vizet, de ez még nem szüntette meg a fejfájásomat.
A dehidratált állapot első tünetei a fejfájás és a gyomorfájdalom.
A szájszárazság már azt jelenti, hogy jó ideje nem az ideális mennyiségű vizet isszuk meg.
Úgy látszik még mindig meg kell tapasztalnom ezen dolgokat...persze, ha még mélyebbre megyek, akkor a lelki háttere is megvan.
Eleve kevesebb vizet iszik az ember ha töri a fejét valamin.
Nagy leckéket kapok, hogy azt, amit elméletben annyira jól tudok és mással meg is osztok, azt magamon is tudom-e alkalmazni.
Néha úgy érzem, hogy sehol sem vagyok, néha meg úgy, hogy nagyon nagy bizonyosság van velem.
Megváltozott az életem.
Régebben úgy éreztem, hogy mindent tudok de minél mélyebben belementem a dolgokba rájöttem, hogy ahhoz képest, amit tudni lehet semmit sem tudok:-).
Persze ez nem keserít el, magamhoz képest óriásit fejlődtem, ha erre gondolok, akkor nagy boldogságot érzek.

Tudom, érzem mi a dolgom.
Nehéz ezt szavakba foglalni, ezt nem is lehet bekategorizálni.
De én ott legbelül bizonyossággal tudom.
Sok embernek olyan dolgok fontosak, ami számomra egyáltalán nem fontos.
Furcsa ezzel a szemlélettel nézni az embereket, hogy mennyire leragadnak egyes dolgoknál, amiről úgy vélik, hogy az a valami nagyon fontos...

Persze ezen "szieszták" megengedettek, de igazán semmi értelmük nincs. Főleg akkor, ha az Ember már több életen keresztül "sziesztázik".
Annyira fel lehet őket ismerni, az első mondatuk elárulja, az első mozdulatuk megmondja, hogy nincs kedve megismerni önmagát, csak úgy állítja be a dolgokat, hogy ő mindent megtesz magáért.
Nagyon sokan vannak így. Divatból spirituálisok, miközben igazán nem is hisznek abban, hogy a testet a szellem hatja át, és csak azért lehet élő és nem halott anyag mint egy kő.
Ha megkérdezném a nagy többséget, hogy mik is azok az Angyalok akkor valószínű, hogy nem hiteles választ adnának csak olyan divatosat.
Ezek is ugyanolyan "szieszták", mint a többi, csak más köntösbe bújtatva.
Lényegtelen, hogy az Ember, hogy mérgezi magát, fals információkkal, vagy akár az itallal.
Tudom ez durván hangozhat, de igazán tényleg nincs nagy különbség közöttük...mind a kettő tompít.
Az Embereknek el kell dönteniük(egyénenként), hogy mit is szeretnének csinálni, fejlődni, vagy "sziesztázni".
A "szieszta" sajnos nem sok jót hoz, bármennyire is úgy tűnik.
De ezt mindenki döntse el saját maga:-)
Szeretettel
izi

Nincsenek megjegyzések: