2010. augusztus 14., szombat

dolgok

Ma reggelre elfelejtettem, hogy masszíroznom kell.
Ilyen még nem volt.
Egész este szinte nem aludtam és reggel gondoltam még alszok egy keveset, amikor csöngettek.
Akkor ugrott be, hogy nekem feladatom van:-).
Kiugrottam az ágyból és pillanatok alatt rendbe szedtem magam.
Pedig reggel emlékszem olyan békés gondolataim voltak, annyira elfogadó állapotban voltam.
Az éjszakai égzengések nem hagytak aludni, de valahol élveztem a nagy dörgéseket...Zeusz valamit mondani akart.

Most zenét hallgatok.
Van bennem egy végtelen béke érzése...annak ellenére, hogy tudom, vannak megoldandó dolgaim.
Pontosabban nem is én oldom meg őket, hanem felküzdöm magam a megoldás szintjére és ott magától rendeződnek a dolgaim.
Mindig is így működött, csak legfeljebb azt hittem, hogy én oldottam meg a dolgokat.

Balázs fiam felajánlotta, hogy megmasszírozza a hátamat, várom.
Talán megemlítem neki, hogy el ne felejtse, mert már nagyon rákészültem:-).

Szeretgetésre vágyom.

Nincsenek megjegyzések: