2010. augusztus 21., szombat

a 7 évről még

Az első 7 évünk a fogváltásunkig arról szól, hogy kaptunk egy mintát a szüleinktől, egy sablont, ami meghatározó az életünkben, de vannak lehetőségeink a kiteljesedésre.
Vannak határok, de széles az az intervallum, amin belül tevékenykedhetünk.

kb. 7 évente kicserélődnek a sejtjeink.
Tehát megközelítőleg minden 7. évünkben egy teljesen új testet öltünk.
Ez nem hirtelen történik, hanem fokozatosan, vannak olyan sejtjeink, amik alapból gyorsabban halnak el és keletkezik helyettük újabb.

Ha belegondolok, akkor ezen életem hatodik testét használom.
Érdekes felismerés.

Amikor a kisfiam talpán a bőrt megérintettem tegnap, ahogy mellettem feküdt éreztem, hogy milyen puha.
Ez eszembe juttatta azt, amikor hasonló korú voltam és azt mondtam magamban, hogy nekem mindig ilyen puha marad a bőröm, mert Apámnak már érdes volt.

Ha belenézek a tükörbe tényleg más vagyok, mint az előző hetes évemben.
Egy kicsit idősebbnek látszom, de nem bánom.

Az életünk fele...kb. 31 év, amikortól az ideális szellemi dolgok befogadásának a hiánya már testi tüneteket okozhat.
Aki ezt nem veszi tudomásul, aki a testi dolgokkal van csak elfoglalva, az leragad.
Ez a leragadás kellemetlenül hat az anyagcserénkre, ezért a testünk nem fog jól működni...persze ez nem látható, érzékelhető rögtön, de mindenképpen elindultunk felé.
Az evolúciót mindig követ egy devolúció.
Ez érvényes az Emberre is.
Sokan ezt nem szívesen veszik tudomásul.
Pedig nincs értelme ezen dolgoknak ellent menni...teljesen fölösleges.

Sajnos a mai világban még úgy akarják elhitetni, hogy egy sejt anyagcseréje ugyanolyan a hatodik, hetedik hetes évünkben is.
Lehetünk a korunkhoz képest egészségesek, de semmiképpen nem fognak a sejtjeink úgy reagálni, ahogy fiatalabb korunkban, még akkor sem, ha a Titok módszerrel kecsegtetjük magunkat.
Vannak egyetemes törvények és vannak karmikus dolgok, amiket meg kell élnünk, hogy azt integrálva a lelkünk egy következő életünkbe átvigye és egészségesebbek lehessünk.

Minden korunknak van egy takaró mérete...addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér:-)...ne tovább...tényleg nincs értelme.

Nincsenek megjegyzések: