2010. augusztus 5., csütörtök

mit is

Mit is írhatnék?...néha van ilyen is.
Úgy gondoltam az utóbbi pár napban, hogy olyan sok mindenről írtam már...most pihentettem az írást.
Vagy pihentetik bennem...ugyanis ez nem tőlem függ...nem csak tőlem.
Vannak pillanatok, amikor elemi erővel tör rám, hogy kiírjam magamból azt, aminek napvilágra kell jönnie.
Mostanában nagyon kiüresedtem.
Mindig változik valami bennem és ez által odakint is.
Most már nem reggel járok futni, hanem este felé.
Így sokkal több emberrel találkozom...néha nem is árt a "remeteségemnek".
Most egy igazán jó futó cipőt kell kerítenem valahonnan...érzem, hogy a lábam már nem tolerálja a nem futó cipőket(hiába minőségi)...a vádlimat nem győzöm masszírozni.
Régebben volt egy szuper melegítő spraym, amit sajnos nem tudtam azóta sem beszerezni sehol.
Ma még elmegyek hátha találok valamelyik patikában.
Amúgy mindenkinek ajánlom...DEEP HEAT a neve, van belőle krém is...az is szuper.
Nagyon intenzíven és hamar bemelegíti az izomzatot.
No...akkor futás:-)...



Legyen szép napotok.
Szeretettel,
izi

Nincsenek megjegyzések: