2016. szeptember 23., péntek

küklopsz


Sok minden történt velem az utóbbi időben.
Olyan ez számomra, mint egy gyorsított élet, minden hatványozottan jó, vagy éppen rossz.
De egyre jobban belesimulok, egyre tisztábban érzem, hogy a káoszban egyre nagyobb teret hódít a rend.
Meghívtam már magam az utolsó vacsorámra, ahol végre letisztult bennem sok minden.
               


Egyedül ültem magammal.
Egyedül etettem gyermeki énemet, még pépes finomságokkal.
De eljött az az idő is, amikor egyre szilárdabb táplálék került az evőeszközre és kénytelen voltam megrágni az ételt.

https://www.youtube.com/watch?v=BsMkdLOdLNo

Néha nehezemre esett az evés, mert akkor is etettem magam, amikor már tele volt a gyomrom.
De olyan is volt,  hogy az ehetetlent is megettem.
Mindenféle volt.
Hánytam is.
Idővel már szépen megemésztettem mindent.
...és felcsillant a fény is a nagy sötétben.

       



Nincsenek megjegyzések: