2013. szeptember 6., péntek

üzeneteink

A jelekről.

Több éve történt.
Elindultam Budapestre autóval.
Ahogy elhagytam Gyöngyöst kikanyarodott elém a "semmiből" egy autó.
Ledöbbenve satuféket nyomtam.
Talán csak magamba konstatáltam, hogy milyen balf...ok léteznek itt a Földön.
Az okolásom egyértelmű volt, semmi tudatosság nem itatta át a gondolataimat.


Kb. 10 perc múlva egy hatalmas madárraj haladt át előttem mélyrepülésben jobbról -balra, ami szintén satufékezésre kényszerített.

Ez már egy kicsit elgondolkodtatott.

Nemsokára egy hatalmas nyerges vontató került az utamba, amin szinte már nem is csodálkoztam, minden belső tiltakozás nélkül nyomtam a féket és megálltam.

Kiszálltam az autóból.

Éreztem, hogy minden jel arra utal, hogy ne siessek, adjak időt magamnak arra, hogy JELen legyek és érezzem azt, hogy az új felé, az ideális felé türelemmel szabad csak menni és ha kell meg kell állni, pihenőt kell adni magunknak, hogy át tudjuk gondolni.
Valami megnyugvás követte ezen gondolataimat.

Nyugodtan ültem be az autóba és talán egy mosoly is ült az arcomon.

Pár km. után egy hatalmas karambol történt, aminek megtörténte után pár perccel később értem oda...













...a konklúziót levontam.

A LELKÜNK ÜZENETEI nem csak a fizikális ásványi testünkön mutathatják meg magukat.
Ez az a dolog, amit még nehezebben fogadnak be és tudatosítanak a materialista és a rejtett materialista szemléletű Emberek.
De mint mindennek, ennek a szemléletnek is helye van, mert előbb-utóbb az Élet megsegít abban, hogy erre rádöbbenjünk, ha akarjuk, ha nem.

Szeretettel:

Tibor

Ui: Az Élet még több ilyen ehhez hasonló üzenettel tudatosította bennem azt, hogy mi is az, amin változtatnom ILDOMOS.








Nincsenek megjegyzések: