2018. március 8., csütörtök

--Nő--

Maradj Nő.
Ne akarj férfivá válni. Főleg azért, mert ezt látod a környezetedben, hogy így tudnak manapság érvényesülni sokan.
Az élet sokszor rákényszerít a meghasonulásra, sokszor kívánja meg, hogy megfelelésben éljünk. Egy idő után ki lehet lépni ebből a bűvkörből és újra érezheted, hogy Nő vagy.
Engem is egy női szerepbe "kényszerített" az élet, mert kiskoruk óta én neveltem fel a Gyermekeimet. De ez a "kényszer" csak jót adott nekem, megérezhettem azt a minőséget, amit egy Nő(Anya) érezhet, ami még több méltóságot ad erre a szerepre.
Minden nap Nőnap szerintem is, ahogy ezt már másnál olvastam. Fontos, hogy minden nap tisztelettel legyünk a Nők iránt, mert ők sokkal közelebb állnak ahhoz a minőséghez, ami isteni.
Mi férfiak más módon, mondhatom, hogy nehezebben juthatunk el önmagunkhoz. A Nő nem véletlenül gömbölyűbb( ez nem sértés), a férfi nem véletlenül szögletesebb.
Szóval Nőnap ide vagy oda, én minden nap így gondolkodom.

Ui: Egy Nő nem a Férfitől Nő. Egy Férfi sem a Nőtől Férfi.

Nincsenek megjegyzések: