2009. május 14., csütörtök

Ajándék


Tőled kaptam...nem is tudtad, ugye?


http://www.youtube.com/watch?v=_UHeuY5iAuc&feature=related

Szeretem ezeket a pillanatokat, amikor béke van a szívemben.
Most mindenkit szeretek.
Eddig is próbáltam szeretni, de most nem kell próbálnom, mert alapból érzem.
Ajándékok.
Ez az igazi ünnep.
Ez az ünnep nem egy meghatározott napon van.
Nem protokol szerűen kell örülnöm, nincs előírva.
Ez az ajándék amit kaptam tökéletesen személyre szabott...az élettől kaptam.
Natúr...minden feltűnő csomagolás nélkül.
Ezt minden embertől kaptam...egyszerre.
Talán nem is tudják ezt sokan, de én szívemből köszönöm.
Neked is köszönöm, aki olvasod ezeket a sorokat.
Tőled is kaptam...tudtad?
Az igazi szerelem ez.
Amikor mindenbe szerelmes vagy.
Ez meggyógyítja a mély sebeket.
Nem fáj többé.
Talán furcsa ezt egy férfi soraiban olvasni, de én ilyen vagyok.
Már régen sírtam.
De most tudok.
Nem is rossz, csak féltem sírni.
Sokan félünk.
Azt hisszük, hogy, ha ezt látják akkor gyengének látnak.
Nem érdekel ez sem már.
Aki annak lát csak lásson annak.
De sokan tudják, mit érzek.

Legyen teljes minden pillanatotok.
Szeretettel.

izi

Nincsenek megjegyzések: