2011. február 16., szerda

csak türelem

Emlékek.

Érzések.

Ez a zene pl. fájdalmas és egyben örömteli érzéseket vált ki belőlem.

http://www.youtube.com/watch?v=6Q00HQwO2Sg&feature=related

Ezek az érzések mennyire kényszerítőek tudnak lenni, mennyire, ha nem vagyunk tudatosak velük szemben.
Ha hagynám, ezen zene teljes önsajnálatba vinne, abba a régi énembe, ahol úgy éreztem, hogy nem sok beleszólásom van az életembe.

Valahogy ezzel a kóddal születtem, a lelkem ezen dolgokat hozta át egy másik testet öltésemből...a szegény én aspektust.

Jó pár évnek kellett eltelnie, amíg rá nem döbbentem, hogy ez pedig nem is én vagyok, nem fontos ezen alprogramom szerint cselekednem.

Mindenkinek van egy adott alprogramja, ami szerint reagál.

Egyénenként változó ez a karmikus hátterünktől függően.

Van olyan, akinek az előző életeiből már egy olyan dolgot hozott magával a lelke, ami a bizonyossággal van maga iránt, ami az értékeket véli meglátni magában. Ez az önbizalom.

Nagyon ritka, aki ideális önbizalommal rendelkezik, ugyanis az önbizalomnak a szélsősége, a túlzott önbizalom van inkább jelen manapság.

A túlzott önbizalom és a szegény én szindróma, a túlzott alázat.

Egyik sem a középút.

Középen az a bátorság van, ami ideálisan bízik magában és az életben.


Ha ezen életünkben közömbösséget tapasztalunk, akkor az előző életeinkben valószínű, hogy kötelezettségtudatból, közömbösen cselekedtünk, tettük a dolgainkat.

Ne is csodálkozzunk, hogy most közömbös emberek vesznek körül.

Meg kell látni a karma igazságosságát.

Amíg ez nincs meg, addig folyton panaszkodni fogunk és ujjal mutogatni a másikra.


Minden önzetlen cselekedetünk a következő életünkben kamatozik, persze nem kizárt, hogy az adott életben is.

Minél tisztábban élünk, minél jobban megértjük, mit jelent a felebaráti szeretet, annál több szeretettel és mosollyal teli ember vesz majd körül a következő megtestesülésünkben.

Most sok a közömbös ember körülötted?...nem tehetsz mást, mint tudatosítod, hogy nem véletlenül van ez.
Minél hamarabb elfogadod, annál hamarabb könnyebb lesz a lelked.
Persze ezt gyakorolni kell és az egó először nagyon fog tiltakozni.
Ez a dolga.


De ne hagyd, hogy ez az alprogram tovább is megvezessen.
Írd át.

Felejtsd el a másikra mutogatást, hidd el soha senkit nem vitt még előbbre, a világ helyzetén ideálisan még nem változtatott.
Mégis ugyanúgy ismételjük azt, hogy "te vagy a hibás!!!"...én meg vagyok az etalon.

Érzések...vannak bőven. Minél tudatosabbak vagyunk, annál hamarabb grabancon ragadhatjuk azt az önmagunkat már nem szolgáló érzést, ami mindig is beledöngölt a semmi érzésünkbe.

Ha most valami ilyen érzés uralna Téged, akkor tudd, hogy van hatalmad ezen érzésed felett.

Csak türelem.

Most ezt a zenét már egy másik énemmel hallgatom...és teljesen mást ad, mint, ha nincs benne tudatosság.

Nincsenek megjegyzések: