2011. január 20., csütörtök

egyensúly

Mostanában megint nem figyeltem arra, hogy időben feküdjek le.
Pedig régebben ezzel soha nem volt bajom.
Megint elbagatelizáltam ennek jelentőségét és csodálkoztam, hogy nagyon fáradt vagyok.
Úgy látszik ezen szélsőségemmel még mindig szembesülnöm kellett.
Nem is tudom meddig nem tanulok a saját káromból.
A sok szemcsepp, amit lehet kapni a gyógyszertárakban nem véletlenül olyan kelendő.
A kozmetikai szerek úgyszintén.
Bőrünk víztartalma egyre kevesebb, mert nem iszunk elég vizet és lessük a monitort, mintha többet tudna adni a személyes találkozástól.
Persze a netnek is megvan az előnye, de általában nagyon elmegyünk a szélsőségeinkbe ezzel kapcsolatban.
Nem vigyáztam már megint magamra, nyomom a sódert és saját magam esek bele megint ugyanabba a gödörbe.
A neten az emberek hősök lesznek, kiabálnak, kifordulnak magukból, miközben a való életben alamuszi nyusziként hajbókolnak a főnökeiknek.
Valahol megértem ezt, mert itt kiélhetik elfolytott vágyaikat, levezethetik energiájukat, amit ugyan nem kellene így, de valahol így gondolják helyénvalónak.
Fiatalon, amikor még több sejtünk szaporodik, mint, amennyi elpusztul még nem annyira észrevehető az energiánk apadása.
Ezért is az ember ilyen korában nagyon felelőtlen és csapongó.
Én is az voltam, hála az égnek akkor még nem volt netezés, vagy legalább is nagyon szűk rétegnek.
Az egyensúlyunkból nagyon hamar kibillenhetünk, ha nem tartjuk be azon alapszabályokat, amik kordában tartanak minket.
30 év fölött egyre szükségesebb ezen szabályok betartása...ugyanis onnantól kb.már elkezdődik a testünk devolúciója, hanyatlása...még, ha nem is olyan látványosan, de elkezdődik.
Fontos ezt tudatni a fiatalokkal is.
Az egyensúlyunk legfontosabb fizikális alapja a VÍZ...az ideális mennyiségű víz, nem 1 liter egy nap, vagy annyi sem.
Folyamatosan erről papolok...tudom:).
Ennek ellenére sokszor el fogom még mondani, hogy emlékeztessem magamat is.
Víz nélkül nincs élet, balansz.
Ideális mennyiségű alvás nélkül sincs...fontos, hogy időben, legalább 10 óra előtt aludjunk el.
Ez a kettő a legeslegfontosabb.
Ezen kívül van még bőséggel.

Kihagyhatatlan a napi test mozgás.
A legjobb reggel.

Nagyon fontos, hogy élettel teli friss gyümölccsel kezdjük a napot.
Mielőtt ennénk jó, ha tudatosítjuk, hogy az élet szép és áldást adunk arra a napra.
Sokaknak ez fölösleges dolgot jelent és inkább rágyújt egy cigarettára miután felébredt.
A friss levegő helyett ezt választja.
Mindenki úgy él, ahogy akar, de akkor ne panaszkodjunk.
Ezt már nagyon megtanultam.
Fontos ezt is belátni, ez is az egészséges élet szerve része.
Tudni, hogy, amit tettünk, azért vállaljuk a felelősséget és ne másban keressük a hibát.
Mostanában túlfeszítettem a húrt.
Kimerültem, de ez a felismerés ismét új erővel hatott át.:)

Tanuljuk magunkat.
A világ szelleme nem tolerálja azt, ha valaki felismeri, hogy milyen csapdákat rejt az élet.
A világ szelleme egyet jelent, egyet szeretne...azt, hogy hódoljunk be minden reklámnak, törekedjünk felülkerekedni mindenkin, hogy bebizonyíthassuk magunknak ez által, hogy van létjogosultságunk.

Pedig az élet másról szól.
Az élet eredetileg sokkal egyszerűbb, nem ilyen bonyolult.
Mégis ezt a bonyolultságot hitették el, hogy ezt kell tennünk.
Jó propaganda.
Versenyszellem.
Már a gyermekeknél.
De beleegyeztünk...igen, Te és én is.

Vedd észre, hogy sokkal több vagy annál, hogy megmutasd, hogy ki vagy szélsőséges értelemben.

Egyszerűségedben is csodálatos vagy.

Ébredj fel.

Szeretettel.
Tibor

Ui...fontos, hogy belássuk...ha időben lefekszünk, nem maradunk ki semmiből...pedig sokunk úgy gondolja, hogy igen:)...nem?:))

Nincsenek megjegyzések: