2017. január 24., kedd

köd


Mivel köd volt beültünk teázni, amíg újra köd nem lett és újra nem lehetett látni csak az orrunkig.
Már mondták is többen, hogy miért akkor jövök, amikor köd van, hiszen nem akkor kell fotózni?
De én nagyon ráálltam a köd fotózásra, szerintem ez lesz az én nagy karrierem kezdete.

Néha köd van a fejemben is.
Nehéz ezt megtisztítani, ilyenkor érzem, hogy mennyire védtelen tudok lenni, pedig általában tudatos vagyok és meg tudom figyelni a gondolataimat, érzéseimet.
De arra is rá kellett jönnöm idővel, hogy amikor elbízom magam, akkor jön valami próba, egy olyan élethelyzet, ahol bebizonyíthatom, mennyire vagyok éber.
Ilyenkor ha köd van bennem, az a legrosszabb.

De jelenleg újra süt a Nap belül a lelkemben, csak emlékeztetőül írtam le ezen sorokat, hogy még éberebb maradjak, okulásként neked, mindenkinek, hogy te is éber maradj és mindenki éber tudjon maradni egyre huzamosabb ideig.

:)

                          

Nincsenek megjegyzések: