2017. szeptember 30., szombat





Mert sokáig elfelejtkeztem róla, holott évekig minden nap ittam smoothiet. Észrevehetően fáradékonyabb lettem, amióta ezt a csodát kihagytam az életemből, nem beszélve arról, hogy hirtelen a 10 éves vega életem után, nagy mennyiségben kezdtem húst enni. Egy tapasztalásnak igazán remek volt ez az időszak. Most ezzel nem azt mondom, hogy vega leszek ismét, hanem a mindennapos reggeli turmixomat (vízbázisu)nem hagyom már ki.
A húsfogyasztást minimálisra csökkentem
Már nem szállok vitába senkivel azzal kapcsolatban, hogy kell-e hús, vagy nem, ezt mindenki döntse el maga, tapasztalja meg a saját életében. Egy biztos, ami kétségtelen: minden ember pont ott tart a lelki fejlődésében, ahol tart, ennek függvényében változhatnak a táplálkozási szokásai, akár egyik napról a másikra is. Ezt is tapasztalatból mondom, mert volt egy olyan pillanat az életemben, amikor hirtelen sült kolbászt kívántam meg mustárral, amit még magam sem hittem el, de megvalósítottam ezen vágyaimat. :) Ez lehet követendő példa, vagy ellenszenves, ezt te döntsd el. Az ételre CSAK mint fizikális , ásványi dologra tekinteni nem ildomos, mert sokkal több mindenről szól, mint hinnénk.
Jelenleg itt tartok, érzem ismét a jótékony hatását ezen nyers ételeknek, italoknak, aminek nagyon örülök.
Korunk előrehaladtával egyre fontosabbá válik ezen figyelem magunkkal szemben, mert életenergiáink apadása elkerülhetetlen, annak ellenére is, hogy sok "nyúédzses" propaganda szerint ez visszafordítható.
Vannak olyan emberek, akinél genetikailag a korosodás látszólag nem olyan mértékben valósul meg, mint átlagosan, ennek a manipulációnak nem szabad bedőlnie senkinek.
Hajdanán írtunk(2011) egy könyvet, amiben a mostani felfogásom szerint már találnék egy-két helyen kivetnivalót, de alapjában véve egy komplex könyv a smoothieról, az elkészítéséről, receptekkel, élettani hatásairól...etc..
Ajánlom szeretettel.
Ingyen letölthető.

http://www.fittnok.hu/szeretemasmoothiet.pdf

Nincsenek megjegyzések: