2016. október 29., szombat

Apám




Drága Édesapám.
Tegnap álmodtam veled.
Olyan kedvesen mosolyogtál, amivel megölelted a lelkemet.
Ez volt a kedvenc zenéd, mindig eszembe jutsz, ha hallgatom:

https://www.youtube.com/watch?v=BlDgQOd3p-0

Sokszor hallgattuk együtt, és mindig megcirógattad a fejem, és érezhettem védelmező erődet.
Most is itt vagy velem, nem mentél el, mert a lelkemben élsz.
Álmomban megbeszéltük, hogy megértettem mindent, amit mondtál nekem, amire tanítottál.
Ez nagyon felszabadító érzés volt és remélem a Gyermekeim is megértik egyszer mire szeretném tanítani őket.
Gyújtok egy gyertyát az emlékedért, azért, hogy ilyen csodálatos Apa voltál(vagy) .
                       


Sok mindent tanultam tőled.
pl. a pontosságot.
Mindig azt mondtad, hogy ne raboljuk soha mások idejét, mindig egy kicsivel előbb legyünk ott a megbeszélt időpont előtt.
Soha ne aggódjunk a jövő miatt, mert felesleges.
Nem a vagyona határozza meg az embert, hanem a jelleme, ahogy egy másik emberrel bánik.
Áldjon az ég.

Nincsenek megjegyzések: