2016. október 3., hétfő

hála 2


Számomra ez a  kép a hálát fejezi ki, amit egyre többször érzek az életemért, azért ami vagyok, amivé váltam.
Örülök, hogy az lehettem, ami vagyok, és egyre tisztábban érzem, hogy minden ami az életemben megtörtént tökéletesen illeszkedik abba a rendbe, ami nevelő szándékával hatott rám.
Persze most is nevel és még mindig sokszor nem értem meg azonnal és nagyon bele tudok ragadni egy problémába és tiltakozom, holott minden a javamat szolgálja.
De sebaj, egyre sűrűbben vagyok én, egyre sűrűbben tudok érdek nélkül szeretni, a másik emberben meglátni a "rosszaságai" mögött azt a lelket, ami fejlődésen megy keresztül és egyszer majd eléri azt a pillanatot, amikor rádöbben magára és majd ő is másképpen fog látni.
De semmi nem lehet sürgetni, mi magunknak kell megtalálnunk a békét a szívünkben , a lelkünkben, mert ha ezt megtaláljuk, akkor egyre kevesebbet fogunk azzal tölteni, hogy ki milyen bajt hozott ránk , ki mivel bántott meg és a másik hogy viselkedik.
Ez a legfontosabb, mert e nélkül bábok vagyunk, az identitásunk felfakadása mégis megengedi, hogy egységben gondolkodjunk. Ez a teremtés lényege, eszenciája.
Soha nem adom fel, mert végre a remény és a hála jelen van az életemben. :)
Te se add fel, még ha elsőre nem is sikerül :

http://www.reactiongifs.com/r/hula.gif

Ugye? :)

:))))))))))

Nincsenek megjegyzések: