2016. október 23., vasárnap

sokszor













Mert már nagyon sokszor megfogadtam, hogy korán fogok felkelni, mert ilyenkor van lehetőség arra, hogy "csodákat" lássak és érezzek. Persze ez nem mindig sikerül, mert éjszaka esetleg sokáig ülök a monitor előtt és reggelre olyan vagyok, mint a mosogatórongy.
De már többször is bebizonyosodott, hogy bizony tényleg érdemes időben aludni, mert az éjfél utáni alvás a legmegterhelőbb a szervezetünkre nézve, ami ténylegesen meggyorsítja az öregedést.
Volt idő, amikor szinte mindenre oda tudtam figyelni, ideális mennyiségű vizet ittam, megválogattam az élelmiszereket, ha tehettem a legtermészetesebb formájában táplálkoztam.
Mentálisan is frissen, tisztán tartottam magam, aminek a következménye ténylegesen egy nagyon áldott állapot volt.
A reggeli minimum 10 perces tudatos ízületi mozgatást és nyújtást sem szabad elhanyagolni.
Nem árt ezeket újra átgondolni, mert e nélkül tényleg sok energiát veszthetünk.

Nincsenek megjegyzések: