2016. október 9., vasárnap

Puzsér


Egy végtelenül rendes Emberrel találkozhattam tegnap egy fotózás apropójából. Annyira más fényben próbálja a média beállítani őt, de élőben, személyesen egy érző szívű, tiszta ember állt előttem, akinek a kézfogásából és tekintetéből és érződött mindez.
Mindez megint csak arra emlékeztetett, hogy ne ítéljünk elsőre, hanem és saját magunk döntsük el egy emberről, hogy milyen.
Nem egyszer estem bele ebbe a hibába és nem egyszer megfogadtam, hogy tényleg nem fogom más véleményét készpénznek venni.
De folyamatosan tanulunk  és mindig jönnek az újabbnál újabb szembesülések, amiket el sem hinnénk, hogy még mindig van belőlük bőven.
Jó ezekkel tisztában lenni, minél tisztábban megérteni a helyünket ebben a világban, férfi és női szerepeinket tisztázni és nem hagyni, hogy egy férfiból nő és egy nőből férfi legyen.
Mert a legnagyobb baj itt kezdődik, ahogy Puzsér is mondta, a meleg tűz mellé férfiak kerültek, a hideg mezsgyére pedig a nők.
Mars princípiumot képviselnek már a nők, amit észre sem vesznek, észrevétlenül a fagyos mezsgyén harcolnak, amitől a férfiak szinte visszakényszerülnek a tűzhöz.
Nem lehet, hogy Marsot képviseljen a férfi és a nő.
Sajnos a tűz mellett azt érzik a nők, hogy unalmas, nem történik semmi, ezért meg akarják valósítani magukat, holott az igazi lényeg az, hogy ott fedezzék fel a megvalósítani valót, mert az nem unalmas.
Tudom, mert én visszakényszerültem a tűzhöz és kijelenthetem, hogy itt is meg lehet magunkat valósítani.
Tehát a legnagyobb bajok egyike ez.  A Nő már nem őrzi a tüzet, nem képviseli a Vénuszt.
Mert unalmas és nem tudja magát megvalósítani.
Mert a Mars hatása ezt váltja ki bennük(tisztelet a kivételnek), és a így az ideális feminizmust teljesen félreértelmezik.
Mert a feminizmusnak igen is volt ereje és jelentősége...és meg is nyerte a csatát. De ami most van , az már a legnagyobb szélsőség.

A képen:   Puzsér Róbert és Leitner Olga a könyvbemutatón a Bori Mami konferenciatermében.


Nincsenek megjegyzések: