2017. március 4., szombat

jós

(a Hold tegnap este)



Sokan járnak manapság jóshoz.

Egyre több embertől hallom, hogy ezt és azt mondta neki a jósnő és szerintem ez jó-e?
Már az is furcsa számomra, hogy ha elment a jósnőhöz és utána nekem szegezi a kérdést, hogy reális-e, amit megjósolt neki az a nő, mert ebben is a bizonytalanság érződik.
Csak annak van szüksége jósnőre, aki nem biztos magában, akinek fogalma nincs arról, hogy mit jelent embernek lenni, mit jelent az, hogy egyre jobban közelítünk magunk felé, ezáltal egyre jobban magabiztosak lehetünk.
Sajnos a jósok tömkelege szubjektív dolgot nyom rá arra, aki hozzá fordul. Ezen szubjektív tartalomban minden olyan megoldatlanság  is benne van, amit a jós még nem tudott megoldani magában.
A jövőnk a jelen pillanatunk függvénye, tehát ténylegesen az itt és mostban indulhatunk el önmagunk felé, vagy magunkon kívülre.
A pótcselekvések tömkelege áll rendelkezésünkre, hogy magunkon kívülre kerüljünk, ebbe nem csak az alkohol és a gyógyszerek és a drog tartozik, hanem pl. a jóshoz járás is.
Nagyon be tud kavarni az ember életébe egy ilyen találkozás és legtöbbször olyan irányba terel el, ahol a függéseink erősödnek, ahol egy hiteltelen információ miatt még rosszabb lesz a kapcsolatunk magunkkal és olyan emberekkel, akik igazán segítségünkre lehetnek.
Az én tanácsom az, hogy felejtsük el a jósokat, a kártyavetőket, mert hamis illúziókba ringatnak és majd újabb nehézségek révén döbbenhetünk csak rá, hogy megint eltévedtünk.
Viszont, ha valaki ragaszkodik hozzájuk, nem erőltethetem, hogy többet ne menjen, de majd a saját kárából fog tanulni jó esetben akkor.
Számomra nagyon fontos, hogy olyan emberek társaságában legyek, akik a morális utat választották.
Persze nem kerülhetem ki a szembesítő találkozásokat, amikor még az én dolgaimat is törlesztenem kell, de egy biztos, lemorzsolom magamról azokat, akik nem szeretnének megérteni engem, mert csakis az önös érdekeik vezérlik életüket.
Ezen gondolatokkal kívánok tudatos napot és mosolyt az arcodra :)

Nincsenek megjegyzések: