2010. március 13., szombat

civilizált életkép




http://www.youtube.com/watch?v=eN7RhYFIS7E

-Foglaljatok helyet.
-Mivel kínálhatlak meg benneteket...egy kis pálinka, hogy beindítsa az emésztést?...
-Persze jöhet!
-Egészségetekre!
-Egészségünkre!
-Tölthetek még?...
-Persze nyugodtan, még egy kör mehet.
-Húhhh...ez aztán a pálinka...nagyon ütős!...
-Húúú...ez tényleg dögös...kerítés szaggató.
-Az emésztésemnek jót tett az tuti...kell a gyomornak.
-No...éhesek vagytok már?...hozhatom az első fogást?
-Farkas éhes vagyok...
-Én is!
-No akkor itt van a finom husi leves.
Szedjetek csak bátran!...ne kéressétek magatokat.
-Na én megkezdem!...ez aztán a finomság.
Tessék szedjetek ti is, vagy szedjek én?
-Köszönöm, nekem szedhetsz, azt a jó darab csontot kiszednéd nekem?
-Persze, zöldséget is szedjek?
-Áááá!!!...azt csak kecskék esznek, nem vagyok én kecske!
-Akkor szedek még egy kis húst...
-Köszönöm elég!
-Szóljon, akinek még szedhetek, úgy látom a zöldségek mennek a malacoknak...
Nekik is kell valamit enniük.
Egy kis erős paprikát?
-Hogyne, köszönöm...így leszünk csak erősek!
-Aki megette a levest annak tölthetek még egy kis páleszt, vagy egy kis vermutot?
-Igen...én kérek?...jobban fog csúszni a második.
-Engem se hagyj ki!...Mindegy mit töltesz!
-Ne izguljatok, mindenkinek jut!

-Mi lesz a második?
-Jó kis körömpökőt...
-Ez igen...most olvastam, hogy a zsíros kaják nem egészségesek.
-Téged érdekelnek ilyen baromságok, eddig is ezt ették az emberek, mégsem haltak meg.
-Az én ükapám húst-hússal evett és 100 évig élt.
...na...akkor hogy is van ez?
-Mindegy, adjunk a pillanatnak, hozzad azt a jó kis pörköltet...
-Szedjetek csak, van bőséggel...nem szeretném, hogy megmaradjon.
Szedjetek sok szaftot is...jó sűrű.
-Én nem is értem ezeket a hülye vegákat, hogy mit képzelnek...azt hiszik, hús nélkül élhetnek...szerintem valami baj van az agyukkal.
-Szerintem is!...hmmm, de finom ez a köröm...mikor csinálsz vesevelőt?
-Szerintem jövő héten, átjöttök?
-Persze jövünk!
-Mi is!!
-Töltök még egy kis páleszt...huhh...ez aztán melegít!
-Köszi, én most nem kérnék...később csak!
-Ne sércsééémámeg!!!...komolyan meg akarsz sérteni?!
-No jó...akkor töltsél...

-Utána hozom a harmadik fogást!
Ja!!!...két hét múlva disznó vágás, várunk mindenkit szeretettel...

-az a szép, az a szép, akinek a szeme kék......stb...stb..stb...

izi

Nincsenek megjegyzések: