2010. március 7., vasárnap

pézsé



http://www.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=87789

Papír zsebkendőmet pellengérre teszem.
Nézze minden ember, hagy szégyenkezzen.
Amikor orrom fújom kezem tiszta takony.
Három rétege szakad, foszlik nagyon.


Nesze neked higiénia, arcomon a tragédia...igen...ez van.
Sajnos még mindig lehet olyan zsebkendőket kapni, aminek semmi értelme nincs...szó szerint, semmi haszna nincs, mert szinte ugyan olyan, mint ha nem is használnám...csak úgy "parasztzsebkendővel" fújnám.
Az a poén, hogy ilyen zsebkendőket még el is lehet adni.
Szerintem korrupt, lefizetett "meosok" tesztelték...már ide is beférkőztek azok a...:-))))
Pedig nem is volt olcsó és a csomagolásán is fel volt tüntetve, hogy 3 rétegű...igen, három leheletnyi réteg.
Levontam a konzekvenciákat...


ui...kipróbáltam, hogy két zsebkendőt(6 réteg)raktam egybe...így is sem jártam sikerrel...:-)

ui 2... a 9 rétegű bevált:-)

Nincsenek megjegyzések: