2010. április 16., péntek

2012 ( bűnbocsátó cédulák 2)

Lemayar kérésére leírom azt, hogy mit is gondolok 2012 ről.
Több cikkemben írtam már róla, de talán megérdemli a téma, hogy jobban kiteregessük.

Ez a cikk saját vélemény, saját tapasztalataim gyümölcse, aki nem ért vele egyet, az élje úgy az életét, ahogy jónak véli.
Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az az irány, amit jelenleg 2012 ről vélnek az emberek egy nagy kitérő...egy nagy letérés arról az egyenes útról, amin az emberiség és az egyének önmaguk felé haladhatnának...energia vesztés nélkül.
Minden olyan dolog, ami nem önmagunk felé visz, az talán eleinte nem feltűnően, de később mindenképpen sok energiánkba fog kerülni, ami az immunrendszer gyengeségével párosulhat, ami megengedi, hogy különféle betegségek hatalmasodjanak el a testünkön.
Még egyszer mondom, hogy van nagyon sok olyan út, ami először hatalmas csodákat láttat, és bizony eleinte nagyon jól is érezzük benne magunkat.
A szerelem is egy szélsőség.
A fellángolás is egy szélsőség...pedig mennyien vágynak rá, úgy gondolva, hogy az az állapot örök és vissza fordíthatatlan...de mégis az lesz a vége, hogy alább hagy az az érzés és nagyon ritkán marad csak meg őszinte, tiszta szeretet a párok között.
Sőt, inkább nézet eltérések lesznek és galibák.

Minden fellángolás szélsőség.

A 2012es eseményekhez kapcsolt elvárások és remények is nagy fellángolások.
Én is benne voltam, szerelmes voltam ebbe az időpontba.
Nagyon sok könyvet elolvastam a témában, mélységesen hittem abban, hogy ez lesz a megváltás pillanata.
Gregg Braden könyvei...a Kollektív beavatás és az Együttérzés tudományának a központi témája 2012.
Drunvalo Melchizedektől sem hagytam ki egy könyvet sem.
De sorolhatnám még azon vonalakat is, amik egyértelműen ezt vallják, de úgy érzem nem áll szándékomban senkit megítélni...megbántani.
Hatalmas remények voltak bennem ezen időponttal kapcsolatban.

Már sokszor írtam arról, hogy a vallások kialakulása az Atlantisz utáni időkben kezdődött el olyan formában, aminek az utóhatásait érezhetjük manapság.
Volt egy ÉSZAKI vonal és volt egy DÉLI vonal.

Ezt azért érdemes tudni, mert így lesz egy olyan képünk a világról és az emberekről, ami megértést hozhat abban, hogy egyes vallások miért olyat vallanak, amit a másik nem.

A lényeg annyi, hogy az ÉSZAKI irányzat a külső, látható dolgok mögött kereste Istent...

...a DÉLI irányzat a belső lelki világunk mögött kutakodott és ott vélte meglátni Istent.

Ez a két irányzat nagyon meghatározóvá vált az évek során.
Az ÉSZAKI irányzat képviseli a FÉRFI aspektust...

...a DÉLI irányzat a NŐI aspektust.

Ennek a két pólusnak az ötvözete...NÁSZA jelenti azt, amit most úgy fogalmazhatnánk, hogy ráléptünk az önmagunk felé vezető útra.

Ezen két aspektus ötvözését, NÁSZÁT egy előre megjövendölt erőnek, impulzusnak kellett majd megpecsételnie.

Talán még nem tűnik annak, hogy ez megtörtént, de az az igazság, hogy IGEN.
Igen is megtörtént egy olyan esemény és egy olyan lehetőség az emberiség történetében, amikor egy erő ötvözte ezt a két irányt.
Itt talán egy kicsit elcsépelt szó lesz az, hogy Kereszténység...de az igazi alapokon nyugvó kereszténységben már tényleg megvolt ez az ötvözet.
Egyszerre keresni odakint és odabent Istent.

Manapság annyira eltorzították az igazi alapokon nyugvó Kereszténység lényegét, hogy nem is csoda, hogy teljesen vissza taszító egyesek számára minden olyan közlés, ami ezzel kapcsolatos.
Én ezt megértem. Bennem is megvolt ez az undor és taszítás.
Ha tehettem minden porcikámmal tagadtam isten létezését...egy dologban hittem, az anyagban.
Ha valaki istenről szólt elmenekültem, vagy jól elküldtem a búsba.
Ennek ellenére volt(elkezdődött) egy olyan időszak ezen életemben, hogy elkezdetem odakint keresni, a külső, látható világ mögött keresni valamit...Istent, az abszolútumot, a magasságost, a gondviselőt és még sorolhatnám.
Nagyon sok ilyen vallás van itt Magyarországon.
A közös bennük az, hogy úgy állítják be a dolgokat, hogy MINDEN CSAK ISTENTŐL FÜGG.

Itt nagy szerepet kap az ima, mert az ima egy kérést, könyörgést fejez ki.
Tehát ami közös ezekben a vallásokban, hogy elhitetik azt, hogy minden istentől függ, és mivel teremtettek vagyunk igazán nincs beleszólásunk a dolgok menetébe.
Ez az egyik vonal, amit megtapasztaltam, és hamarjában ki is menekültem belőle.

Eljöttem, mert nem fért bele a világnézetembe az, hogy bábként mozgassanak és lelki ismeret furdalást érezzek akkor, ha nem úgy csináltam, ahogy Isten és a vallási vezetők elvárták(szerintük helyesen).

Ekkor egy hatalmas űrt éreztem, ahogy akkor is, amikor még csak tengtem-lengtem a materializmus, az istentagadás katyvaszában.

Egy dologra viszont jó volt ez az irányzat, hogy annyira megismertem a Bibliát, hogy nem féltem már vitába szállni egyesekkel, ha rám akartak valamit tukmálni, amivel nem értettem egyet.

Mindenben ott van a jó is, csak meg kell látni...úgyhogy nem is bánom, hogy megtapasztaltam ezen szélsőséges vallást is.

Ezután szabadnak éreztem magam, de mégis úgy éreztem, hogy hiányzik belőlem valami.
Egyre jobban kezdett bennem kierősödni azon vágy, hogy valaminek jönnie kell...ideje van az újabb megismerésnek.
Ezzel egy időben elkezdtem kineziológiát tanulni és különböző "energiás" dolgokat "tanulni"...(reiki, AROLO, szellemgyógyászat...stb).
Ezen "energiás" dolgokat is pénzért vettem...pénzért árulták a beavatást...mesterré válhattam pénzért, morális változások nélkül...húú, ez a nem semmi:-)...csak nevetek rajta már... és el is hittem, hogy mester vagyok...az egóm dagadt:-)...most itt állnak a bizonyítványaim, amiket gondolatban már el is égettem...nem is tudom lesz-e merszem tényleg megsemmisíteni őket?...tudom ez egy kicsit durva gondolat, de nem kellene ilyen hazug dolgokhoz ragaszkodnom már...de olyan jól mutatnak a falon...

...el is szoktak csodálkozni az emberek, hogy "húúú, de sok okleveled van"...de a világnak ez kell...a látszat...hogy mögötte mi van?...lényegtelen...

Egyre többször a kezembe akadt Kryon és a Plejádok...Kuthumi és sok-sok társa.

Gregg Braden és Drunavlo könyveit ittam.
valami új, valami nagy szabadságot véltem ezekben az írásokban.

Azon vettem észre magam, hogy valami bizonyosság költözött a lelkembe.
Meggyőződésemmé vált az, hogy a 2012 es eseméyek, a Maya naptár lezárulása egy hatalmas tudat váltásban fog összpontosulni.
A Föld pólus váltása(észak, dél megcserélődése), a Föld mágnesességének a csökkenése és rezgés szintjének az emelkedése a 13 hz-ig.
Rajongtam érte...az időtájt még kevesen tudtak erről...én már beszéltem róla és úgy gondoltam ez az időpont maga a megváltás.
Kryon könyvei, a plejádok...különböző égi csatornázások...nagyon sokat olvastam és hallgattam ilyen anyagokat.
Bevallom sok jót is tanultam belőle, de úgy éreztem egy idő után, hogy nagyon sok fölösleges duma van benne.
A kezdeti lelkesedésemet felváltotta az az érzés, hogy egyre több ömlengésről szól csak az egész.
Ez az egyik pillanatról a másikra ébredt fel bennem.
Annyira nehéz volt ezt elfogadni, mert ragaszkodtam ahhoz a mérhetetlen szabadsághoz, amit ezen dolgok képviseltek.
Ez az út már a túlzott szabadságba vitt el. Nagyon gőgös is lettem, azt tudom...azt gondoltam, hogy nincs szükség egyetemes törvényekre. Elég sokáig volt az ember rabságban a vallások miatt, a dogmák, a papok vissza élései...stb.
Szóval ez a világ tényleg óriási szabadságot ad és önbizalmat(túlzott)...amit nagyon nehéz lelohasztani, mert úgy elszáll az ember, hogy azt le sem lehet írni.
Jelenleg is nagyon sokan ebben a szellemben, alázat nélkül, egyetemes törvények nélkül, a Föld átszellemesedését nem támogató szellemi világból kapott infókból táplálkoznak és úgy vélik ez a helyes út...pedig ez is csak egy szélsőség.
Minden olyan dolog, amiben nem kap helyet az egyetemesség, amiben mindenféle csatornázás(égi üzenetek közvetítése)...egyetemes szűrés nélkül van jelen, az nagyon nagy tévedés.
Szép és jól hangzó ígéretekkel, az emberi lelkekre tudnak hatni...ezért ezek a dolgok kecsegtetőek is nagyon sokaknak, szinte semmit sem kell tenni és eljön a megvilágosulás.
A rezgés szint emelkedése, a tudat szint váltása úgy, hogy semmit sem kell tenni, talán egy két instrukciót adnak, hogy hogyan is meditálj és , ha ezt megtetted, már változik is a tudatod...ez a nem semmi.
Ebben a szellemben él nagyon-nagyon sok ember.

Fogalmuk nincs arról, hogy nem adják egyszerűen a megváltást, a tudatosságot.
El van hintve az, hogy bármelyik pillanatban feloldhatjuk a karmánkat...és ennek semmi akadálya nincs, mert már mi vagyunk a saját sorsunk kovácsi. Ez megy manapság...ez a hatalmas butítás és sokan bedőlnek ennek.

Az egyik szélsőség a Materializmus...amikor az ember ezt megelégeli, akkor túlzott szabadságba esik...vagy túlzott alázatosságba. Egyik sem helyén való, csak abban a aminőségében, hogy az embernek meg kell tapasztalnia minden szélsőségét.
Igen a túlzott szabadság, egyetemes törvények nélkül is egy nagy szélsőség.
Ha nincs egyetemes törvény, ha csak szubjektív dolgok vannak, akkor hol kapcsolódnak össze, miben összpontosul a sok szubjektivitás?
Nem is lenne baj a szubjektivitással, ha az ember alázatos tudna maradni, ha elfogadná azt, hogy TEREMTETT, annak ellenére is, hogy van lehetősége teremteni.

Bennem ezek a dolgok hirtelen felismerésben megjelentek. Egyre jobban éreztem, hogy ez is egy szélsőség.
A megvilágosulást, a tudatosságot nem adják egyszerűen, nem adják ingyen.
Nem véletlenül létezik olyan, hogy KARMA.
A lélek tanulni jön a Földre, ahol olyan szabadságot kapott az úgynevezett bűnbe eséskor, amilyen csak az isteneknek volt a tulajdonsága.
Ezt a szabadságot lehet nagyon félre értelmezni. Ennek a szabadságnak is van szélsősége, amikor az ember olyan magaslatokra tör, ami nem az ő privilégiuma. Az embernek még nagyon sok mindenen át kell esnie. Nagyon sok mindent meg kell tanulnia.
A tanulásnak nem is lenne lényege, ha csak úgy át lehetne adni a tapasztalatokat...magamról is tudom, hogy mondhattak nekem akármit is az Apámék és a saját utamat jártam.
Ha meg megszívtam, akkor szenvedtem, de a tapasztalat az enyém lett és, ha akartam tanultam belőle, vagy újra beleléptem ugyanabba az ürülékbe.
Nem adnak semmit ingyen.
Van jelenleg egy olyan ellenerő, amit úgy neveztek a szent iratokban, hogy a hazugság atyja...igen manapság ezen erő képviseli azon hazugságot, hogy pénzért megvehetjük az üdvösségünket...csak a fotelünkben kell maradnunk és minden rendeződik...nem kell morálisan változni, majd egyszer csak megváltozunk és szeretni fogjuk az embereket, aki meg nem akart ezt elfogadni az lemarad, az nem vesz részt a tudat váltásban.
Ez van most jelenleg...ahogy hajdanán Luther idejében, a bűnbánó cédulák...csak nagyobb, modernebb verzióban...Bűnbocsátó cédula 2...szélesvásznú, színes film.

Ez kell nekünk...ez a butítás...ahogy el vagyunk a beszélgető showkon mély rajongással.
Tömjük az agyunkat ezzel a förtelemmel. De nem akarom elragadtatni magam, mert akkor én is ugyanolyanná válnék, mint ők. igen is van létjogosultsága még ennek, csak elég nehéz ezt elfogadni...gyakorlom is az elfogadást, az elengedést sokszor.

Húúú...már azt sem tudom, hogy hol tartottam, de talán ne kanyarodtam el nagyon a fő témától.
Annyi mindent le szeretnék írni és csak jön belőlem.

A lényeg még egyszer az, hogy minden léleknek itt a Földön meg kell tapasztalnia, a túlzott materializmust...ha ebből kilépett akkor a túlzott alázatosságot, ha ebből is kilépett, akkor a túlzott szabadságot a túlzott egóval megspékelve.

Ha ezen túlestünk, akkor kezdődhet meg bennünk valami olyan, amit úgy nevezhetünk, hogy ötvözés.
Rá kell döbbennünk, hogy ezek a szélsőségeink ismeretében lehetünk csak igazán önmagunk.
Amikor egyre jobban az egyetemes törvények határozzák meg az életünket...egyre jobban letisztulunk.
Egyre tisztábban fogjuk érezni annak a lényegét, hogy vannak olyan erők, akiknek egy a lényege...eltérítsen attól, ami egyetemes...eltérítsen attól a forrástól, ami a Föld és az emberiség átszellemesedésében segít...eltérítsen a megváltó erő lényegének felismerésétől.
Erre nagyon-nagyon sok módszere van. Többek között a túlzott materializmus, a túlzott szabadság, és a túlzott alázatosság.
A 2012es események is egy ilyen nagyon nagy spekuláció eredményei...még,ha a Maya naptár, a Maya népet is belekeverték.

Az igazság a szívünkben van, abban a megváltásban, ami nem véletlenül van már jelen minden emberben.
Amikor ezt az ajándékot egyre tudatosabban felismerjük magunkban, akkor rájöhetünk arra, hogy ezen erő egy olyan katalizátor, ami ugyan nem fogja megengedni, hogy kikerüljük a próbáinkat, de bizonyossággal hatalmas erővel és energiával fog ellátni minket.
Segít felismerni a MOST hatalmát, a jelen pillanat erejét...azt az erőt, ahogy Jézusban is meghatározóan jelen volt, mert csak így tudott olyanná válni, amilyenné lett.
Ő sem kapott bűnbocsátó cédulát, hanem megélte azt, amire hivatott volt.
Nekünk is vannak dolgaink, amiket meg kell élnünk, néha hatalmas fájdalmak árán is, hogy a kellő időben és a kellő minőségben a tudatunk megváltozhasson.
Ezért tenni kell.
Most röviden leírtam azt, amit én látok...aki nem ért velem egyet, az tegyen úgy, ahogy jónak látja.
Nem mondhatom meg neki, hogy az az út még nagy kerülő...ahogy nekem sem mondhatták meg...

Szeretettel,
izi


ui...Egy kicsit engedjétek, hogy a sorok mögötti lényeg megérintse a szíveteket, lelketeket...ha tiszta a szándékotok, akkor minden instrukció belőletek fog fölfakadni...ilyenkor nem mehetünk már el a túlzásainkba, mert a megváltó erő bennünk dolgozik, teszi a dogát...és egy hatalmas megelégedést fogunk érezni.
Egyre kevesebb lesz az olyan kívánságotok, ami kényszerítően fog hatni rátok. Ez az igazi erő, amikor nem a kívánságaitok határozzák meg az életeteket.

Ja...és, hogy sokakban félelmet kelt ez az időpont?
Igen, ezzel is tisztában vagyok.
Az olyan kataklizma, ami elpusztította Lemúriát(tűz) és később Atlantiszt(víz) is még nem várható.
Most az Atlantisz utáni korszakban élünk...a pólus váltást elképzelhetőnek tartom, ami esetleg 3 napos csenddel és mozdulatlansággal járhat, de ez nem lesz káros hatással az emberiségre.
A karma határozza meg azt, hogy kinek mi a betöltendő feladata.
Minél tudatosabban élünk, minél tisztábban látjuk a világunkat és önmagunkat, az egymásra gyakorolt hatásokat felismerve, annál békésebb lesz az életünk. Az elfogadás a lényeg.
Türelemmel kell lenni...ha a SZEMÉLYISÉG TISZTUL, a TUDATOSSÁG FEJLŐDIK.
Minél több szeretet van bennünk, a képességeink kibontakoznak...nem kell félni, csak tenni önmagunkért és ez által mindenért, mindenkiért.
A félelem az, ami lebénít...aki önmaga, az már nem FÉL, hanem egész:-)...egészséges.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
izidor írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Niki írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
izidor írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.