2009. április 27., hétfő

Fura világ

Kellett idő, amíg benőtt a fejem lágya...




Varázslat.
Vannak pillanatok, amikor elvarázsolom magam.
Ezekben a pillanatokban nem számít semmi, nem bántom magam.
Ilyenkor megélem a teljességet.
Látom a láthatatlant.
Mindenkit és mindent szeretek.
Vannak zenék, amik segítenek , hogy eljussak ebbe az állapotba.
Most "véletlenül" találtam meg ezt a zenét a YouTube-n keresgélve.
Nagyon régen hallottam és annyira megörültem, hogy rátaláltam.

http://www.youtube.com/watch?v=X2KqvsrOWsQ

Talán ismeritek ezt az érzést.
Emlékszem, milyen sokszor hallgattam és milyen sokszor segített kiemelkedni a mocskomból.
Én egy nagyon fura teremtmény vagyok...rá kellett, hogy jöjjek.
Sokan talán nem is értenek, de ez már engem nem zavar.
Annak ellenére, hogy szeretem az embereket, sokszor azon veszem észre magam, hogy nem kívánok közöttük lenni.
Sokszor olyan dolgokat csinálnak, ami számomra nem vonzó.
De, amit én csinálok az sem vonzó számukra.
Ennek tudom a lényegét...nem is foglalkozok vele.
Talán magára ismer néhány olvasó ezekben a sorokban.
Vagyunk egy páran, akik így élünk.


Mi két világ közt vándorlunk.
Tesszük a hétköznapi dolgainkat és, ha tehetjük itthagyunk mindent, ami a Földhöz köt.
Én személy szerint így élem meg magam.
Sokszor nem könnyű így élni...olyan vagyok, mint egy remete, holott csak a világ békjóítól szabadultam meg.
Miért szükséges azt csinálni, ami nem építő sem testileg sem szellemileg?
Sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdést.


Egész életem a megfelelésről szólt.
Nem csináltam mást, csak azt, amit elvártak tőlem.
Egy társadalomban vannak olyan elképzelések és szabályok, amik már régen idejét múlták.
Az egészségügynek sincs már semmi köze az EGÉSZséghez.
De még nagyon sokan ebben bíznak.
Az étkezés terén is nagy hazugságok vannak, emberek millióit becsapnak.
Persze , ehhez kell olyan ember is, akit nem érdekel, hogy mit eszik meg.
Sajnos van bőven.
Miután megmérgezte magát már megy is az orvoshoz, aki tovább mérgezi.
Az EGYszerűséget elfelejtették sokan.
Minden, ami nem az EGYszerűségen alapszik az nem helyén való.
Ami nem helyén való, az rombol.
Sokan, amikor szétrombolták a testüket a testidegen anyagokkal, akkor észbe kapnak(már aki), hogy itt valami nem stimmel.
Miért kell megvárni ezt az állapotot?
Miért nem figyelmeztetnek erről a médiákban?
Azért, mert nem fűződik hozzá semmi érdekük.
A prevenció nem üzlet.
Hatalmas bevételektől esnének el.
Hazudnak folyamatosan.
Ez nem ítélet részemről, hanem egy tény, amit elfogadok, mert tudom, hogy létezik.
Én már nem dőlök be nekik.
Ezért is vagyok remete...egy egészéges remete, aki nyitott mindenki felé, ha szükséges.
Egy érdekes dolgot ajánlok, hallgassátok meg, ha van rá időtök és érdelklődésetek.
A kozmetikai ipar csalafintaságairól van benne szó.
Olyan dolgokat is tesznek pl. a samponba, amit, ha a gyógyszertárban kérnél, azt mondanák, hogy nem adhatnak, mert veszélyes anyag...ennyit ízelítőnek.
Ime a hanganyag:

http://antalvali.hu/juventus_interju

Egy kicsit elkanyarodtam attól,amibe belekezdtem, de úgy látszik ezt is le kellett írnom.
A világban jelenleg a pénz az úr.
De én ismerem azt a világot is, amiben a profit nem az első helyen van.
Ebben a világban más értékrendek vannak.



Nekem is hasonló értékrendjeim vannak...sokáig azt hittem, hogy ezek csökevények.
Kellett idő, amig benőtt a fejem lágya, hogy megértsem és érezzem tiszta szívemből, hogy ez a lényeg...egyedül ez a lényeg...a szívünkből fakadó szeretettel teli, természetes életvitel.
Csak ez viszi tovább ideálisan a világunkat.
Köszönöm azoknak a lelkeknek, akik segítenek és velem tartanak e cél érdekében.

Szeretettel.
izi


1 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.