2016. november 16., szerda

"Miért nem marad mindig ugyanúgy minden
A kék ég se legyen soha másból
Víz, erdő, levegő mind a régi legyen
Csak ő nem tért vissza a csatából
Víz, erdő, levegő mind a régi legyen
Csak ő nem tért vissza a csatából
Ki került ki győztesen, nem emlékszem
Az áldatlan és dühös vitákból
Csak most, hogy nincs itt tudom és végre megértem
Amikor nem tért vissza a csatából
Csak most, hogy nincs itt tudom és végre megértem
Amikor nem tért vissza a csatából
Nem tudott hallgatni, ütemre énekelni
Mégis részeg volt a muzsikától
Napkeltével ébredt, nem hagyott aludni
És tegnap nem tért vissza a csatából
Napkeltével ébredt, nem hagyott aludni
És tegnap nem tért vissza a csatából
Mint amikor rabságból szökik a tavasz
Úgy szakadt ki a kérés a számból
Nekiszóltam megszokásból: "Adj egy slukkot!"
Pedig tegnap nem tért vissza a csatából
Nekiszóltam megszokásból: "Adj egy slukkot, testvér!"
Pedig tegnap nem tért vissza a csatából
Halottaink nem hagynak minket bajban soha
Elesett őrangyalaink megvédnek
Az ég az erdőn tükröződik vissza
Ezt mutatják a fák, égszínkékek
Az ég az erdőn tükröződik vissza
Ezt mutatják a fák, égszínkékek
Kettőnknek tágas volt a lövészárok
Megosztoztunk időn és dohányon
De ma már csak az én időm folyik, és úgy tűnik most:
Én nem tértem vissza a csatából
De ma már csak az én időm folyik, és úgy tűnik most:
Én nem tértem vissza a csatából"

Nincsenek megjegyzések: