2016. július 3., vasárnap

apáknapjakettő

https://www.youtube.com/watch?v=6j5t6WjtSfk

Már lassan kezdem megszokni, hogy hajnalban kelek és indulok a határba futni, vagy éppen fotózni és kb . azidőben jön haza a Fiam.
A legélesebb az, amikor tényleg egyszerre akarjuk az ajtót használni ő be, én ki.
Hatalmas lelki erővel úgy teszek,  mintha észre sem venném, de belül azért ott motoszkál a hirtelen kitörés lehetősége, de jobb a békesség.
Szerintem elégszer elmondtam már neki a kívánságaimat, a többi rész az én elfogadásomon múlik.
Tegnap vettem füldugót az OBI-ban.
Ez azt a célt szolgálja, hogy ne ébredjek fel, ha esetleg még éjfél után érnének haza a Gyerekek.
Csak ajánlani tudom, kb. 150 ft és elég jól elcsendesíti az éjszakát.
Túlélni, ez a cél, mindeközben ténylegesen kipihenni magunkat, mert már nagyon fontos az ideális mennyiségű és minőségű alvás.
Persze ezt lehet nem komolyan venni, de ténylegesen az egyik legjobb karbantartó tényező.
Elég nehéz átállni a korai kelésre, mert az ember eleve nehezebben fekszik le korábban.
Nekem sikerült hála az égnek az átállás.
Áldom érte a sorsot, hogy újra valami életet lehelt belém, mert bevallom két évig nagyon elhanyagoltam magam.
Nagyon kell vigyázni a testi-lelki egészségünkre.
Manapság sok szélsőségesen elbizakodott ember van, akik igazán két oldalról égetik a gyufaszálat.
A puding állapotunkban szinte észre sem vesszük, mennyire eltunyultunk.
Hatványozottan jön a sérülések, betegségek lehetősége, amit tényleg nagyon fontos időben észrevennünk.
A legideálisabb az éjfél előtti alvás, nem beszélve arról, hogy elalvás előtt nélkülözhetetlen lenne a napunk eseményeinek a tudatosítása, lelkünk tudatos ápolása.
Az igazi higiénia ez, amikor a lelkünket is igyekszünk tisztán tartani.
Minden reggel egyre jobban megérzem azt az erőt, ami az egész napomhoz energiát ad és a nehézségeken átsegít.
Az egyik legfontosabb dolog, ami nem annyira köztudott, hogy a Természet és az, ami rajtunk kívül található, az a halálunk után a belsőnkké válik.
Minél kevesebbet ismerünk meg a természetből, annál nagyobb az esélye annak, hogy a következő életünkben testi problémával születünk.

Ez egy kicsit ijesztő lehet, de a szerveink(pl. a Szívünk) egészsége függ attól, hogy előző életünkben mennyire voltunk nyitottak a külvilágra, a természet adta csodákra.
Tehát a természet megismerése jó hatást gyakorol ránk jóval később is.
Számomra csoda minden perc, amit kint töltök.
A részletekben van az egész.
Amikor rácsodálkozom a csillanására egy harmatcseppben, vagy egy levélen átszűrődik Nap fénye, akkor valami magasztos, elmesélhetetlen nyugalom tölti el a lelkemet.












neszomorkodjmadár



eccerlenneccerfennnn




szolfézs


05 órakor a függőleges is ferde

A fényképeimben próbálom ezt átadni nektek, mert azt érzem, ahogy egy festményben ezt meg lehet tenni, úgy a fotón is átadhatom.
Persze ehhez nyitott lélek szükséges, akinek a hedonizmusa már alább hagyott és az érdeklődése egyre inkább az önismeret felé hajlik.
Hála az égnek sok hasonló embert ismerek és kívánom neked, aki olvasod ezen sorokat, hogy nézz magadba kellőképpen és gondold át az életed, gondold át mit adhatnál magadnak, amivel az egészséged javulna.
Nem kell itt nagy dolgokra gondolni, csak egy kis apró lépésre, pl. a korábbi alvásra és a korábbi felkelésre. Ha egyszer kipróbálod a hajnali határ adta lehetőséget, nem fogod elfelejteni az erejét, valami meg fog változni benned.
Két éves puding létem után végre felcsillant újra a remény bennem, persze ezt egy Lánynak is köszönhetem, amit ő nem igazán tudatosan tett, de én ezt nagyon jól tudom és hiszek az isteni elrendezésben és a szinkronicitásban.
Az az érdekes, hogy a tunyulásom kezdete is összefügg egy lánnyal, és erre csak később jöttem rá.
Az életem nem volt eseménymentes, sőt, folyamatos elfogadásokkal tarkított szép élet ez.
De ez az én életem, amit nagyon szeretek minden tévútjával együttvéve.
Soha nem adnám, nem cserélném el.
Ma a Nap fél 7 kor törte át a felhőket, addig más volt a korai táj, mint a megszokott, mert már 5 óra 30 kor is kedvesen tud simogatni.
Ilyenkor más a lelkünk állapota is, más képek születnek.
Ma egy rókával találkoztam, sajnos kifogyott a film a gépemből, ezért képzeljétek el most ti, milyen lehetett...hahhahaaaa :)

https://www.youtube.com/watch?v=rH9AriEezeI

Legyen csodás a napotok!






Nincsenek megjegyzések: