2016. július 30., szombat

szeretni

Gyors életanyagcsere.
Ez a valóságom.
Rájöttem.
Az utóbbi években annyira felgyorsult minden körülöttem, annyira gyorsan változtak váratlanul az élethelyzeteim, hogy ennek tudatosítása, megértése, elfogadása hatalmas lelkierőt kívánt.
A legbiztonságosabb élethelyzetek omlottak össze a legváratlanabbul, ami akkora értetlenséggel párosult, hogy felfogni szinte lehetetlen volt.
Ilyenkor az ember hirtelen elveszti a talajt a lába alól és nagyon sok energiát veszt, amíg fel nem fogja a nagy képet, amiben mindennek tökéletes rendje van.
Szeretnék szeretni.
De amíg ebbe a szeretetbe az egóm akarása szélsőségesen benne van, nem adatik meg, mert az igazi szeretet szabad, teljesen szabad és a legváratlanabb helyzetekben sem reagál úgy, hogy én tettem.
Persze ezen felismeréseket nem adják ingyen.
Nagy árat kell érte fizetnünk.
Minden tanulópénz jó helyre megy, de szeretnék már kevesebbet fizetni, ha a sorsom engedi.
Úgy érzem egy kicsit belefáradtam, de nem adom fel.
Minden nap adott a lehetőség még tisztábban élni, ezáltal igazán szeretni.

https://www.youtube.com/watch?v=EVyiC5kJSrY

Nincsenek megjegyzések: