2016. július 2., szombat

lényünk

Lelkem terhe egyre könnyebb.

https://www.youtube.com/watch?v=-HujjNQPv2U

Nehéz, de már megelőlegeztem magamnak a könnyebbülést.
Terveim szépségén vakfoltok jelzik hiányosságaimat.
Pedig már azt hittem áttörést hoz ez az év.
Merész nyitottságom akadályba ütközött.
De azt is mondják, aki nem mer, az nem is él.
Én inkább élek, mégha ezer tüske is szúr és lelkemben vad vihar dúl.
Mindig jön a szélcsend, hajónk talán lék nélkül ér a kikötőbe.
A partig a hitünk ereje visz el, mert odáig sok a  teendőnk.

A kép címe: Egerben kezdődött-Egerben végződött

Igazán szeretnünk és tisztelnünk kell magunkat, hogy a legkevesebb sérüléssel ússzuk meg és lelkünk fájdalma enyhüljön az elfogadásig.

E vers sorai lelkem mélyéig hatolnak és szépségük, igazságtartalmuk a szívemet gyógyítják.



"Mikor a bűntől meggyötörten
A lelkem terheket hordozott
Egyszer csak könnyebb lett a lelkem
Valaki értem imádkozott.

Valaki értem imádkozott,
Talán apám, anyám régen?
Talán más is, aki szeret.
Jó barátom vagy testvérem?

Én nem tudom, de áldom Istent,
Ki nékem megváltást hozott,
És azt, aki értem csak
Egyszer is imádkozott."
Reményik Sándor

"Add, hogy mások iránti irgalmunk kiegyenlítse a lényünk ellen elkövetett bűnöket." Rudolf Steiner
    



Nincsenek megjegyzések: