2010. február 15., hétfő

barátom szavai...

"Mindannyian okai és egyben tanulói vagyunk a velünk történteknek."
T.Tomi

Annyira jó volt ezt tőle hallani, annyira sokat tanult az utóbbi időben.
Talán nem haragszik meg, hogy írok egy pár sort róla.
Ő az egyike azoknak a személyeknek, akiknek óriási hajlandósága van ahhoz, hogy felküzdje magát önmagához.
Ide csakis önszántunkból lehet eljutni. Semmi agitáció...minden ilyen dolog hátráltatja a fejlődést.
Én is ugyanígy, ilyen erős szándékkal indultam neki, ahogy ő.
A legnagyobb ajándék az, amikor látom, érzem azt, hogy van értelme annak, amit csinálok...ez olyan katalizátor szerep.
Itt nálam nincsenek statisztikák.
Az egész élet még a statisztikákról szól, arról, hogy megmérjünk valamit, arról, hogy mennyien nézték meg pl. a honlapunkat...és még sok minden más...mindig analizálunk.

A statisztika önmagában nem lenne rossz és sok minden kiderül belőle..de a LÉNYEG NEM.
A lényeg nem abban van, hogy ki figyel minket, hanem abban, hogy mi mennyire figyeljük magunkat.
Amikor elkezdjük figyelni magunkat, akkor megismerhetjük MAGunkat. Addig nem, amíg azt figyeljük, hogy ki figyel minket és olyan cselekedeteket kreálunk, amikkel felhívhatjuk magunkra a figyelmet. Divatossá válunk.
A divatossá válás hosszú távon nem kecsegtet sikerekkel, csak rövid távon.
Ki ne szeretné, hogy figyelnek rá?...az egó élvezi ezt. De talán egyszer eljutunk oda, hogy nem ez a lényeg, mert ez a felületesség.
magunkban van a megoldásunk. Mindenki egyénileg érheti el legjobban azt, ami önmaga.
Individuálisan egységtudatúvá ildomos válni.
Megtartani az énünket, miközben az alázatunk is megmarad és az egységet szolgáljuk.
Ez egy út, amíg ezt meg lehet érteni, addig is vannak csapdák...de mennyi.

Ma kaptam egy ajándékot...megérezhettem azt, amit én is átéltem...láthattam, érezhettem, ahogy egy barátom önszántából eljutott önmagához.
Persze ez nálam sem stabil mindig, de a szándékaim mindig ebbe az irányba vezérelnek.

http://www.youtube.com/watch?v=4aDmrREeDH4&feature=related

Gyújtok egy gyertyát, hogy minél többen felfedezhessék önmagukat...a tiszta szándékkal elindulhassunk egymás felé...a középpontba:-)

Szeretettel.
izi

Nincsenek megjegyzések: