2010. február 12., péntek

butitások



http://www.youtube.com/watch?v=W1GUhTBBUGM&feature=related

Nem szoktam ébresztő órára kelni.
Pár napja viszont, hogy még korábban kell kelnünk a torna miatt érdemesnek tartottam, hogy bekapcsoljam.
Megszoktam, hogy magamtól kelek, a magam ébresztő órája szerint, hagyva időt arra, hogy szeretettel átláthassam a napomat, ami előttem áll.
Mindig, amikor ráeszméltem, hogy felébredtem automatikusan elkezdtem pozitívan látni a napomat és még az ágyban megmozgattam a végtagjaimat.
Ez egy ugyanolyan beidegződés, mint, amikor valaki felkel reggel és rágyújt egy szál cigire.
Szóval ébresztő órára keltem.
Az első nap még csak hangos pittyegésre ébredtem... ez egyenesen förtelmes volt...hirtelen kiszakadtam a pihenésemből, azt sem tudtam, hogy hol vagyok.
A másik nap véletlenül átállítottam rádiós ébresztőre.
Arra ébredtem, hogy valami óriási baromság halmaz árad belém.
Olyan volt, mint ha álmodnám az egészet, de mikorra ráeszméltem, hogy ez a rádióból szól, addigra már rettenetesen a hatalma alatt voltam.
A betegségekről, az ország helyrehozhatatlan állapotáról, háborúról, balesetekről kaptam friss információkat...közvetlenül az ébredésemkor.
Még arra sem volt időm, hogy eldöntsem ki vagyok, de már a legideálisabban elárasztottak mindennel, amitől beszarhatok.
Félelmeket, kétségbeeséseket generálnak kora reggel.
Ne elég az, ami körül vesz közvetlenül minket...nem.
Kell még egy hatalmas adag minden reggel.
Ezután minden órában, hogy a kedves emberek nehogy azt érezhessék, hogy valami rendben is van.
Nem hagyják, hogy a pillanat ereje legyőzhesse ezeket a félelem keltő impulzusokat, mert szisztematikusan árasztják, ömlesztik. Nincs egy békés pillanat, mert akkor rádöbbenhetnének az emberek, hogy igazán nincs is baj.
Elgondolkodtam, hogy mennyi ember kel föl arra, hogy a rádióból áradó sületlenségek elraktározódnak a tudatalattijukba.
Nem csoda, hogy kilátástalanság van és nem bíznak önmagukban az emberek.
Pedig lehetne tenni kollektívan is ez ellen, de ne is ellene, mert az nem jó energia. Inkább tegyünk a béke és a nyugalom ÉRDEKÉBEN.
Tudatosítsuk minél többen, hogy mit művel, művelhet velünk a média.
Minél többen látjuk át ezt a dolgot, annál nagyobb az esélye annak, hogy megváltozzon valami. De ezt először önmagunkban kell megtennünk, tudatosítani, szisztematikusan figyelni(ami eleinte nem egyszerű, de megéri, mert később automatikusan a részünkké válik, ahogy minden más nem helyén való dolog is!).

Gyújtok ismét egy gyertyát annak érdekében, hogy ezeket a bénító dolgokat sokan észre vegyék és ne BAGATELIZÁLJÁK el, ahogy sokan teszik.

Szeretettel.
izi

Nincsenek megjegyzések: