2010. szeptember 15., szerda

denszelek

Ma csodás napom van ismét.
Tegnap valami óriási impulzus ért, ami gyökeresen megváltoztatta az önmagamhoz való viszonyomat.
Már hosszú idő óta nem voltam masszőrnél, pedig magam is az vagyok és tudom, érzem jótékony hatását.
Ennek ellenére mindig magam oldottam meg a dolgaimat, nehezen fogadtam el segítség...most valami változott bennem.
A tegnapi masszázsért megérte kimozdulnom.
Már olyan régen szerettem volna olyan ember kezei közé kerülni, aki igazán érti a dolgát.
Nagyon kritikus vagyok, talán ezért is vonzottam be ezidáig azt, hogy simogatást kaptam , szakszerű, erős masszázs helyett.
Most megtört a jég.
Hozzá szívesen megyek.

Ma megint megleptek egy ajándékkal...már olyan régen szerettem volna ezt az ANTIfluenza spray-t, de valahogy nem jutottam olyan üzletbe, ahol kapható.
Erre ma reggel a kliensem a kezembe adja és azt mondja, hogy ajándék nekem:-)...én az ilyen dolgoknak annyira tudok örülni...minden, ami természetes.
Egy hidegen sajtolt oliva olaj, egy természetes illó olaj...számomra ezek az értékek(is).
Mindenkinek nagyon ajánlom ezt a spray-t.
Teljesen természetes dolgok vannak benne, de eszméletlen illata és jótékony hatása van.
Ami régebben volt nekem az eukalyptuszt, borsosmentát és kakukkfüvet tartalmazott.
A mostani indiai citromfüvet, borsosmentát, szegfűszegolajat tartalmaz.

Egy porlasztás (fújás) nagyon hosszan tartóan fertőtlenít és illatosít.

Legyen szép napotok...
Ja...a zene most nagyon bejön nekem...megyek és denszelek:-)

Nincsenek megjegyzések: