2010. szeptember 12., vasárnap

ismét

Ma ismét bebizonyosodott, hogy mennyire fontos az, hogy testileg-lelkileg-szellemileg legyünk harmóniában, mert, ha az egyik hiányzik, akkor kibillenünk az egyensúlyunkból.
Mit is jelent ez az egyensúly?
Azt jelenti, hogy a MOSTunkban vagyunk, ahol az anyagcserénk ideális mértékű.
Ha az anyagcserénk ideálisan működik, akkor nem lehetünk betegek.
Már több napja azt éreztem, hogy valami nem stimmel bennem, hullámzok...pedig nem hagytam ki a lelki-szellemi dolgokat.
Viszont a fizikális dolgokban nem figyeltem kellő képen.
Elhanyagoltam a vízivásomat és az evésemben sem voltam következetes.
A reggeli mozgásomat felváltotta az éjszakába nyúló netezés.
Reggel amikor felkeltem a szememet alig tudtam kinyitni.
Fáradt voltam.
Észre sem vettem és már nem is önmagam voltam.
Éreztem, hogy nem stimmel valami, de még nem láttam rá a dolgaimra kellő módon és ilyenkor nem is találja az Ember a megoldását.
Ha nem figyelünk, nagyon hamar leamortizálódhat a testünk, előjöhetnek az izomfájdalmaink(kezdetben a nyaki résznél később más területeken).
Ismét sikerült megtapasztalnom a differenciát magamon, hogy milyen is az, amikor önmagam vagyok és milyen is az, amikor távol állok magamtól.
Valahol örülök ennek a tapasztalásnak(nem első), mert megint csak ad majd egy stabilitást, amihez mindig vissza nyúlhatok.
Hogy mikor sikerül legközelebb ide lecsúsznom, nem tudom.
Egy biztos, most jöttem haza a futásból és tegnap már ideális kontrollt tartottam magam fölött mint étkezésben, mint vízivásban.
Már reggel 6 órakor futottam.
Ugyan Gyöngyösön köd volt és egy kicsit ez elgondolkodtatott, hogy fussak-e így, de túlléptem ezen az akadályon.
Megérte.
Ahogy a Mátra lábához értem, egyre tisztább volt az ég.
A Sárhegy mögül felkelő Nap mindenben kárpótolt, amit eddig tompultságomból fakadóan tapasztalhattam.
Kipróbálhattam az új futócipőm, amit nemrégen kaptam(köszönöm).
Csodák csodája, nem fájt a bokám a futás végére.
Ezt is most kellett megtapasztalnom, milyen is a különbség egy sima és egy futócipő között. Ég és Föld.

Visszafelé finom éteritásával teli gyümölcsöt is ettem.
Ezekből nem kell sok, hogy kifejtse hatását, mert még kapcsolatban volt a Földdel, az anyai erővel, nem úgy, ahogy már egy mirelit, vagy aszalt dolog, ami jó régen elválasztódott ettől a minőségtől.

Most itt ülök a gép előtt és érzem ahogy oldódik bennem a sok napja rám rakott feszültség.

Legyen csodás napotok és kívánom, hogy legyetek egyre ideálisabban belátók magatokkal szemben.

Megéri:-).

izi

ui: Gyöngyösön még mindig köd volt, ahogy vissza értem, de bennem sütött már a NAP.

Nincsenek megjegyzések: