2010. szeptember 24., péntek

különbség

Most megint nagyon érzem a különbséget a leamortizált és az energiával teli állapotom között.
Vannak olyan pillanataim(kinek nincsenek), amikor nem figyelek kellő módon és már észre sem veszem, hogy süllyedek.
Lesüllyedek oda, ahol már fel sem tűnik,hogy eltévedtem.
Ilyenkor többet ülök a gép előtt, fel sem merül bennem hogy ezzel még mélyebbre süllyedhetek...a szemem már vörös és majd lecsukódik, de én még kitartóan bámulom a monitort, mintha valamiről lemaradhatnék.
Ilyenkor szinte alig iszok vizet, elfelejtek tornázni és ingerlékenyebb vagyok.
Mindig is mondtam, hogy két féle ember létezik.
Aki energiahiányban szenved és akiben az energia akadálymentesen árad.
Ja...van egy harmadik is, az, aki észre veszi, hogy van reménye kimászni a mocsárból.
Ez már helyén való, ez már a tudatosságunk egyik alapja.
Egyre jobban értem magam, egyre jobban érzem azt, hogy mikor melyik stádiumomban vagyok.
Eleinte nagyon letaglózott az, hogy felismertem, hogy mennyire nem voltam figyelmes és mennyire olyan dolgokat csináltam, ami nem fér bele a világnézetembe.
Amíg ezen rágódtam és fel nem ismertem, hogy minden bennem létezik, addig csak magamnak ártottam.
De eljön az idő mindenki életében, amikor felismeri ezt a nagy összefüggést.
Minden, ami vagyok, jutalmam és egyben büntetésem azért, ami vagyok.
csak én tehetek magamért, csak én vagyok az, aki itt és most úgy dönthetek, hogy felülkerekedek a régi nem építő beidegződéseimen.

Most érkeztünk meg a Mátrából, hála az égnek öten mentünk...és mindenki jól érezte magát.
Mindenkiben megérett a gondolat, hogy ezt újra megismételjük.
Annyira jó érzés az, amikor kiszakadhatunk a mechanikus szellemű világból, amiben sokszor észre sem vesszük, de fulladunk.
Most újra élek.
Sokan mondhatják, hogy nem csak a természetben kell élni...ez így van, de úgy vélem, hogy önmagam legyek és ennek szellemében meg is legyen az erőm a hétköznapokhoz, csak itt gyűjthetem igazán.
Nem egyszer hallottam olyat is, hogy valaki otthon is ugyanazt tudja gyűjteni, amit a természetben, ezzel én nem tudok egyet érteni, maximum akkor, ha az illető már megvilágosult tudatállapotban van.
De úgy vélem, hogy ilyen lélek nem sok van itt a Földön.

Szép napot,
izi

Nincsenek megjegyzések: