2016. augusztus 10., szerda

sorsfordítóak

Amíg negatív érzelmi töltést hordozunk, addig nem tud az élet felénk úgy megnyilvánulni, hogy érdembeli változás történjen az életünkben.
Minden negatív érzelmi teher úgy mardos, mint hajdanán Prométheusz máját a sas.
Ezek a félelmeink a lelkünkben szét akarnak szedni, miközben úgy tüntetik fel magukat, hogy biztonságot adnak.
Az igazi megoldás mindig a konfrontálódás, ahogy azt már megírtam egy előző írásomban, amikor konkrétan elindulunk a sárkány ellen, amikor belevetjük magunkat a hitünk által abba a visszafordíthatatlan folyamatba, ahol feloldhatjuk félelmeinket.
Erre szoktam kérni a hozzám fordulókat, hogy induljon el ebben az irányban, ebben én támogatni fogom minden erőmmel, szeretetemmel.
Ez sokszor nagyon ijesztő tud lenni, hogy azonnal belevetjük magunkat a mélybe.



Ez felszínre szokott hozni olyan mély dolgokat, amivel szembesülni nem egyszerű.
Ezek a szembesülések nagyon meghatározóak és sorsfordítóak.
Ebben a helyzetben objektívnek kell maradnom, minden ezen múlik( ha nem maradok az, akkor elindul egy olyan vonal, aminek a következményei beláthatatlanok-ez meg az én leckém-ha elvesztem a katalizátor szerepem, akkor végem van).
Általában nagyon gyors emelkedést lehet így elérni, egy olyan mértékű változást, amiben egyre biztonságosabban érezzük magunkat ebben a nagy k(á)oszban.
Aki ezt megélte velem, az tudja milyen felszabadító érzés ez.
Kívánom neked, hogy figyelj az érzéseidre, a gondolataidra, hogy milyen érzelmi töltéssel állsz egyes emberekhez.
Ölellek.



Nincsenek megjegyzések: