2016. december 18., vasárnap

még több




Én-valóm.
Önvalóm.
Egy vagyok veled.
Nélküled báb vagyok.
Nélküled a reménytelenség, a félelem vesz körül.
De veled minden szabad és reménnyel teli.
https://www.youtube.com/watch?v=X-idP23bHCg
Áldom a napot, amikor megismertelek.
Te már ismertél előtte is, de én nem tudtam rólad.
Jól elfelejtettelek.
Nem tudtam, hogy lehet másképp is élni, másképp is viszonyulni magamhoz.
Sok baklövést követtem el, amíg felfedeztelek.
Először csak haloványan éreztem jelenléted, de már akkor is megnyugtató volt, hogy közeledsz.
Vagyis én közeledtem Hozzád, mert te mindig is mellettem álltál, de nem szólhattál bele az életembe, amíg én fel nem ismerlek és szándékommal nem azonosulok Veled.
Barátom vagy.
Igazi Barátom.
Általad még több igaz Barátra leltem, akik ugyanígy kerestek téged.
Velük érthető nyelv a Szeretet nyelve.
Szeretem látni, ahogy egyre biztosabban megismerik magukat, ezáltal Téged.
És aki már ismeri az Én-valóját(Önvalóját), az engem is ismer és én is ismerem őt.
Aki most olvasod soraimat már te is ismersz engem, ugye?
Már nem félsz, már nem tartasz attól, hogy megsérülsz, ha közelebb jössz hozzám.
Magadhoz mész közelebb általam és én magamhoz általad.
Nincs ettől csodálatosabb, szebb érzés, amikor a szívünk fájdalmait felülírja a szabadság érzése.
Megbocsátás, oldódás, szeretet.
Ölellek.

Nincsenek megjegyzések: