2016. december 19., hétfő

nem fájdalmas csak kiírandó



Nem mostani események.


Azt hittem elveszítettelek.
Azt hittem megint becsapott az élet.
Úgy gondoltam elég volt a fájdalmas szembesítésekből.
Azt éreztem, hogy még több fájdalmas felismerésre nincs szükségem már, legyen elég ennyi, szeretnék nyugalmat és békét, de még nem  lehetett.
Nem akartam elfogadni a tényt, hogy nélkülözve vagyok.
Az egóm tiltakozott.
Mélyen, rejtve őrzött,  szánalmas viselkedésmintáim felütötték fejüket.
Viharként tomboltak bennem az érzések lelkem tengerében.
Elvesztettem egy időre magamat. Észrevétlenül támadt fel bennem a haragos oroszlán.
Ragadozóként tarolva birtokolni akart.
Aki azt hiszi magáról, hogy feddhetetlen, az hamarosan próba elé kerül.
A legváratlanabb helyzetekben kerülhet erre sor, a legbiztonságosabb, legnyugodtabb helyzetekben.
Ezért sem szabad senkinek elbíznia magát soha, mert minél nagyobb az önfényezés, annál hamarabb jön a megpróbáltatás is hozzá.
Persze ettől sem kell megijedni, mert akinek tényleg jó a viszonya már magával, annak ezen próbák csak megerősítések a kezdetektől is, nem csak a felismerés és oldódás után.
Kellő alázat nélkül nincs biztos lelki stabilitás.
De minden próbatétel alázatra tanít, amit az egó nem nagyon szeret.
Minél távolabb állunk önmagunktól, annál nagyobb az egó tiltakozása az előttünk álló feladattal kapcsolatban.
Azt hittem elveszítettelek.
Azt hittem megint becsapott az élet.
De ezt csak az egóm hitte egy darabig, az egóm kényszerített a régi, már nem szolgáló viselkedésmintáimba, ami egy külső szemlélő részéről egy dolgot mondathatott csak: "ez a viselkedés nem méltó hozzád".
Igen, nem volt méltó hozzám. Egyáltalán, de már jól tudom, hogy mire tanított az élet.
Nagyon megtanultam valamit.
Amikor erre rájöttem, akkor tudtam meg azt, hogy közelebb vagyok Hozzád, mint amit eddig el tudtam volna képzelni.
Már semmi nem választott el tőled, semmi egós minta, ami birtokolni akart téged.
Onnantól kezdve tudtam, hogy csak így szabad élni, csak így szabad szeretni.
Minden egyéb csak illúzió, hatalmi harc, énkielégítés.
A szeretet mindentől függetlenül szeret, nem viszonyít, nem ró fel semmit, csak jelen van és él.
Számomra az a lényeg, hogy boldog legyél, fogadd el az életed te is és éld meg magad bizalommal, hogy te is be tudd fogadni a szívedbe a szeretetet.
Ölellek.








Nincsenek megjegyzések: