2010. május 21., péntek

reggel

Ma korán keltünk.
Kifacsartam a narancsot és mindenki megitta, ott, ahol éppen tartott a reggeli készülődésében...ahelyett, hogy egy asztalhoz ültünk volna...na mindegy, majd holnap így lesz:-).
Régen mindig gyümölcs centrifugát használtam, volt is vele procedúra rendesen...sokáig tartott a mosogatás utána.
Mondjuk az alma levét csak centrifugán tudom előcsalni.
Van úgy, hogy a szőlő levét is csak kézzel préseltem ki...egy nagy tésztaszűrőn keresztül...így ne lett annyira megszűrve, mint a gépen.
Imádok reggel friss gyümölcs levet inni...lassan kortyolgatom és közben érzem, hogy átjárja az egész testemet, minden sejtemhez elér az az energia, amit a napból felvett.
Gyorsan nem érdemes inni...csak szép komótosan.
 
Reggel beleolvastam a hírekbe és rájöttem, hogy mennyire nem érzek együtt a vízkárosultakkal.
Pedig igazán nem vagyok ilyen önző, most mégis észre vettem, hogy mennyire közömbös voltam.
Ezért ma imáimba foglalom őket, kívánom Nekik, hogy forduljon elviselhető mértékűre a sorsuk.
Na...most már jobban figyelek, hogy ne ragadjak meg csak a saját gondjaimnál.


Most kisütött a Nap, hála az égnek...annyira vártam már.

Legyen szép reggeletek.
Szeretettel,
izi

Nincsenek megjegyzések: